loading...
Welcome at AC Milan fans
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
7 1 7163 anshancity
فروتن روسونری بازدید : 229 جمعه 17 شهریور 1391 نظرات (1)

 مکسس: امیدوارم قرار داد جدیدی با میلان امضا کنم

Philippe Mexes

میلان در این تابستان نستا و سیلوا را از دست داد و در حال حاضر 5 دفاع آخر در لیست خود دارد که یکی از آن ها فیلیپ مکسس فرانسوی است، کسی که صحبت هایی مبنی بر خروج او نیز از میلان در این تابستان بود.

 

به هر حال مکسس که پس از پایان رقابت های یورو مقدرای اضافه وزن و مصدومیت همراه با خود دارد، در میلان ماند و اعلام کرد هرگز به ترک شیاطین سرخ و مشکی فکر نکرده است.

 

مکسس امروز در مصاحبه با کانال زسمی میلان گفت: من احساس بهبودی می کنم و کم کم در حال پیشرفت هستم . هفته گذشته 90 دقیقه برای تیم پریماورا  بازی کردم، در ابتدا بازی کردن دشوار بود اما پس از مدتی اعتماد به نفسم را بدست آوردم. من یک هفته است پا به توپ شده ام و می توانم آینده ی روشنی را ببینم و این خوب است، چون نمی توانستم فقط بازی هم تیمی های خودم را ببینم.


بهبودی از این مصدومیت برای من سخت بود، اما من به خوبی کار کردم و اکنون حاضر برای بازی کردن هستم. من آماده ام تا در تمرینات بهتر شرکت کنم و امیدوارم آماده بازی با آتلانتا شوم ، ما بازیکنان خوبی را از دست داده ایم اما قطعا این تیم قادر به رقابت در تمام تورنمنت ها است، ما می خواهیم بازی های خوبی در این فصل انجام دهیم و تا آنجا که ممکن باشد همه ی بازی های خود را با پیروزی پشت سر بگذاریم، کسی به ما امید ندارد و این کا را برای ما راحت تر می کند.

 

ما دفاع وسط های زیادی در لیست داریم، اما رقابت انگیزه ما را برای انجام بهتر وظایف کمک می کند، من وارث سیلوا و نستا هستم؟ هیچ بازیکن دیگری مانند آن ها وجود ندارد، نستا و سیلوا ما را ترک کردند ، اما ما بازیکنان دیگری مانند بونرا، زاپاتا، یپس و آچربی را در اختیار داریم. ما در تلاشیم تا به آمادگی 100% برسیم و مردم باید آن بازیکنان بزرگ را فراموش کنند، آن ها باشگا را ترک کرده اند.

 

او اضافه کرد: ما باید به جلو نگاه کنیم، من امیدوارم که با میلان قرار داد جدیدی امضا کنم زیرا این برای من واقعا دشوار است که میلان را ترک کنم،شایعات نقل و انتقالات در مورد من؟ این بهترین تابستان برای من نبود، اگرچه تولد دخترم مرا خوشحال کرد، اما شنیدن شایعات نقل و انتقالات مرا آزار می داد زیرا من مشغول تمرین در میلانلو بودم. چیز مهم این است که من اکنون اینجا هستم و سخت کار می کنم تا همه بدانند در مورد من اشتباه می کردند. من هرگز به ترک میلان فکر نکردم.

 

من فقط به دوران نقاهت بعد از اسیب دیدگی فکر می کردم، این مصدمیت و شنیدن اظهارات دشان و اضافه وزن همه چیز را پیچیده کرد اما من در آن زمان مشغول بر طرف کردن مصدومیت خود در آزمایشگاه های میلان بودم.

 

یونتوس برند ه ی اسکودتو فصل قبل است، ما در سکوت به کار خود ادامه می دهیم و امیدواریم که دیگران صحبت کردن در مورد ما را ترک کنند
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام به بزرگترین سایت خبر گزاری هواداران آث میلان در ایران خوش آمدید در این سایت آخرین اخبار باشگاه میلان را به شما هواداران میلان میرسانیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • خبرگزاری001
  • بروزترین پایگاه سرگرمی و تفریحیshir1mob.ir
  • ac milan
  • عاشقانه با دلنوشته هایم
  • تیم نرم افزاری دنیزسافت
  • IRAN-PDF
  • ورزشی ها+منچستریها
  • دانلود نمونه سوال
  • فروش آنلاین کارت شارژ
  • مجله ایران من
  • .:| شارژ ایرانسل و همراه اول |:.
  • مرجع دانلود
  • FC Bayern München AG
  • دانلود کتاب
  • خرید آنلاین کارت شارژ
  • خرید کارت شارژ
  • طراحی سایت
  • هواداران تورس
  • بهترین و جالب ترین مطالب
  • هواداران تورس
  • همه چیز درباره سلبریتی ها
  • ساسان اس ام اس
  • اخبار چلسی
  • بزرگ ترین سایت اسمس و جوک
  • تصاوير و سرگرمي ◙◘◙
  • ••●آندرويدون ●••
  • جاده عشق
  • ••●آندرويدون ●••
  • جاده عشق
  • وبلاگ خبری هوادران چلسی
  • کانون هواداران باشگاه پاریس سن ژرمن
  • عباس شیردل(دستگردان)
  • عاشقانه
  • تیراندازی و شکار زوبین
  • خبر.عکس.کلیپ.دانلودو...ازمنچستریونایتد
  • طرفداران لیگهای اروپا
  • وبلاگ هواداران اینتر
  • وبلاگ هواداران اینتر
  • کل کل باشگاه های اروپا
  • پایگاه خبری هواداران کاکا در ایران
  • وبلاگ تفریحی بلک فان
  • وبلاگ هواداران رئال مادرید
  • نخستین وبلاگ هواداران مهرداد اولادی
  • بزرگترین سایت خبر گذاری هواداران آث میلان در ایران
  • پایگاه خبری هواداران چلسی
  • انجمن هواداران تیم بارسلونا
  • انجمن هواداران تیم بارسلونا
  • آخرین سلحشور پارس
  • تراختور اف سی
  • سایت رسمی باشگاه آث میلان
  • سایت پخش زنده بازی های فوتبال
  • سایت خبری شبکه های فوتبال در ماهواره
  • پخش زنده بازی های میلان از اینترنت
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2978
  • کل نظرات : 203586
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 525
  • آی پی امروز : 119
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 1,197
  • باردید دیروز : 649
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,985
  • بازدید ماه : 10,693
  • بازدید سال : 71,778
  • بازدید کلی : 2,225,970