loading...
Welcome at AC Milan fans
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
7 1 7163 anshancity
فروتن روسونری بازدید : 306 جمعه 22 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

پیرلو: الگری فن بومل را به من ترجیح می داد


ستاره خط میانی یووه بعد از قهرمانی در رقابت های این فصل سری آ، از دلایل جدایی اش میلان صحبت کرد

چند روز از قهرمانی یوونتوس در سری آ میگذرد و گاتزا دلو اسپرت میزبان هافبک خلاق و طراح بیانکونری آندرا پیرلو ست تا مصاحبه ای طولانی را با او انجام دهد. قسمت های مهم این مصاحبه را به نقل از بایگاه خبری یوونتوس در ایران، بخوانید:

چگونه از میلان جدا شدی ؟
از سران باشگاه خواستم تا قراردادی ۳ ساله را با من امضا کنند اما آنها قبول نکردند ، چرا که من از بقیه با تجربه ها جوانتر بودم و میتوانستم قرادادی ۳ ساله داشته باشم اما آلگری رسما اعلام کرد من را نمیخواهد . حتی چند بار گفت فان بومل را به تو ترجیح میدهم .به هر حال به یووه پیوستم ، در حالی که پیشنهاد های زیادی داشتم اما یووه را جای مناسبتری دیدم


چگونه یووه را انتخاب کردی ؟
در بسیاری از مراسمات هم بازی های یوونتوسی ام در تیم ملی از من میخواستند که میلان را ترک کنم، حتی بوفون در مراسم و جشن ازدواج خود نیز به من پیشنهاد کرد که به یووه بیایم ، اما اکنون به یووه آمده ام و با لذت برای یووه بازی میکنم .

گل  مونتاری ؟
آلگری میترسید که با آن صحنه قهرمانی را از دست بدهد اما آنها با ۴ امتیاز اختلاف از ما عقب ماندند پس جای  بحثی نیست .

کونته ؟
وقتی با یووه امضا کرد ایمان داشتم یووه با او موفق میشود ، وقتی که از نزدیک او را دیدم از من خواست به یووه بیایم ، اکنون خوشحالم که زیر نظر او کار میکنم او فوق العاده است و از نظر مسائل تاکتیکی و فنی بسیار برتر از آنچلوتی و لیپی است .

لیگ قهرمانان ؟
با تمام قوا آماده حضور در این رقابت ها هستیم ، جای اشتباه نیست چون بزرگان اروپا مانند رئال در این رقابت ها هستند ، و هر سه شنبه و چهارشنبه جو سنگینی بر فوتبال اروپا حاکم میشود .

سه ستاره یووه ؟
منطقی است که بگوییم یووه سه ستاره است چرا که معتقدم یووه آن قهرمانی ها را که از او پس گرفته شد در زمین مسابقه کسب کرده بود .

تریسته و اشک هایی که ریختی ؟
اشک شوق بود ، دراماتیک فاتح سری آ شدیم ، پیروزی با ارزشی را کسب کرده بودیم ، بوفون به من گفت : یادت میاید گفتم به یووه بیا تا سری آ را فتح کنیم .

بدون شکست ؟
امیدوارم فصل را بدون شکست پایان ببریم ، آمار فوق العاده ایست ، دوست دارم کوپا ایتالیا را نیز یک روز قبل از روز تولدم بالای سر ببرم که این بهترین هدیه برای من است .

استادیوم یوونتوس ؟
در سن سیرو ۸۰ هزار صندلی وجود داشت اما همیشه پر نمیشد . اما در یووه اکثر بازی ها استادیوم مملو از تماشاگر است که این به موفقیت ما کمک بسیار زیادی کرده است.

ایبرا اخیرا صحبت هایی در مورد تو کرده بود ؟
بوفون پاسخ بهتری برای صحبت های او داد : تو گل میزنی آندرا گل میسازد پس نیازی به تو نیست.

اگر یکشنبه برای الکس گل بسازی چه احساسی داری ؟
خوشحالم چون الکس  چهارچوب را خوب میشناسد و بعید است توپ را از دست بدهد .

هنوز هم پشت پنالتی ها می ایستی ؟
چرا که نه مشکلی ندارم .

حداقل ایتالیا تا چه مرحله ای از یورو حضور خواهد داشت ؟
حداقل نیمه نهایی ، تیم ما قدرتمند و تشنه برد است ، وقتی که یووه قدرتمند باشد ایتالیا نیز قدرتمند خواهد بود .

ممنون آندرا به خاطر این مصاحبه ، موفق باشی.


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام به بزرگترین سایت خبر گزاری هواداران آث میلان در ایران خوش آمدید در این سایت آخرین اخبار باشگاه میلان را به شما هواداران میلان میرسانیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • خبرگزاری001
  • بروزترین پایگاه سرگرمی و تفریحیshir1mob.ir
  • ac milan
  • عاشقانه با دلنوشته هایم
  • تیم نرم افزاری دنیزسافت
  • IRAN-PDF
  • ورزشی ها+منچستریها
  • دانلود نمونه سوال
  • فروش آنلاین کارت شارژ
  • مجله ایران من
  • .:| شارژ ایرانسل و همراه اول |:.
  • مرجع دانلود
  • FC Bayern München AG
  • دانلود کتاب
  • خرید آنلاین کارت شارژ
  • خرید کارت شارژ
  • طراحی سایت
  • هواداران تورس
  • بهترین و جالب ترین مطالب
  • هواداران تورس
  • همه چیز درباره سلبریتی ها
  • ساسان اس ام اس
  • اخبار چلسی
  • بزرگ ترین سایت اسمس و جوک
  • تصاوير و سرگرمي ◙◘◙
  • ••●آندرويدون ●••
  • جاده عشق
  • ••●آندرويدون ●••
  • جاده عشق
  • وبلاگ خبری هوادران چلسی
  • کانون هواداران باشگاه پاریس سن ژرمن
  • عباس شیردل(دستگردان)
  • عاشقانه
  • تیراندازی و شکار زوبین
  • خبر.عکس.کلیپ.دانلودو...ازمنچستریونایتد
  • طرفداران لیگهای اروپا
  • وبلاگ هواداران اینتر
  • وبلاگ هواداران اینتر
  • کل کل باشگاه های اروپا
  • پایگاه خبری هواداران کاکا در ایران
  • وبلاگ تفریحی بلک فان
  • وبلاگ هواداران رئال مادرید
  • نخستین وبلاگ هواداران مهرداد اولادی
  • بزرگترین سایت خبر گذاری هواداران آث میلان در ایران
  • پایگاه خبری هواداران چلسی
  • انجمن هواداران تیم بارسلونا
  • انجمن هواداران تیم بارسلونا
  • آخرین سلحشور پارس
  • تراختور اف سی
  • سایت رسمی باشگاه آث میلان
  • سایت پخش زنده بازی های فوتبال
  • سایت خبری شبکه های فوتبال در ماهواره
  • پخش زنده بازی های میلان از اینترنت
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2978
  • کل نظرات : 203586
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 525
  • آی پی امروز : 129
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 1,461
  • باردید دیروز : 649
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,249
  • بازدید ماه : 10,957
  • بازدید سال : 72,042
  • بازدید کلی : 2,226,234