loading...
Welcome at AC Milan fans
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
7 1 7163 anshancity
فروتن روسونری بازدید : 311 پنجشنبه 29 تیر 1391 نظرات (0)

ژکو: به میلان نمی‌روم

Edin Dzeko
ادین ژکو بعد از شایعات مطرح شده پیرامون انتقال وی به میلان، عنوان کرد که وی هیچ تمایلی برای ترک منچستر سیتی در تابستان امسال را ندارد.

 

سیاد سوسیچ که خود را یکی از نمایندگان ادین ژکو میداند، روز گذشته عنوان کرده بود که ژکو تمایل بسیاری برای پیوستن به میلان و سری‌آ دارد، و به احتمال 70 درصد او راهی میلان خواهد شد. اما ژکو در آخرین مصاحبه خود این شایعات را رد می‌کند.

 

ژکو امروز صبح سخنان زیر را در وبسایت خود منتشر کرد و عنوان کرد که سیاد سوسیچ نه به عنوان نماینده و نه به عنوان مدیر برنامه‌های وی مطرح نیست:

بعد از صحبت‌هایی که در مورد جدایی من از سیتی شد، و بسیاری که به عنوان نماینده من عنوان کردند من در حال ترک باشگاه هستم، باید این موضوع را عنوان کنم که من تا کنون هیچ مذاکره‌ای با میلان نداشته‌ام.

 

ژکو بعد از نیمکت نشینی‌هایی که در سیتی داشته است، انتظار می‌رفت که این باشگاه را ترک کند، حتی بایرن‌مونیخ نیز بنا بر گزرشات پیشنهادی 25 میلیون یورویی برای وی به سران سیتی ارائه داد، اما در نهایت منپچینی عنوان کرد که ژکو در سیتی خواهد ماند:

مدیر برنامه‌های من ایرفان ردزابگیچ است، و هیچ کدام از ما در مورد جدایی من از سیتی چیزی نمی‌دانیم. تمرکز من تنها بر روی باشگاه خودم است، و به آنچه رسانه‌ها عنوان میکنند توجهی نمیکنیم، مخصوصا کسانی که هیچ ارتباطی به ما ندارند.

 

میلان همچنان به دنبال جایگزینی برای زلاتان ابراهیموویچ خواهد بود. توز و دامیائو از دیگر کاندیدهای اصلی میلان و گالیانی محسوب میشوند.


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام به بزرگترین سایت خبر گزاری هواداران آث میلان در ایران خوش آمدید در این سایت آخرین اخبار باشگاه میلان را به شما هواداران میلان میرسانیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • خبرگزاری001
  • بروزترین پایگاه سرگرمی و تفریحیshir1mob.ir
  • ac milan
  • عاشقانه با دلنوشته هایم
  • تیم نرم افزاری دنیزسافت
  • IRAN-PDF
  • ورزشی ها+منچستریها
  • دانلود نمونه سوال
  • فروش آنلاین کارت شارژ
  • مجله ایران من
  • .:| شارژ ایرانسل و همراه اول |:.
  • مرجع دانلود
  • FC Bayern München AG
  • دانلود کتاب
  • خرید آنلاین کارت شارژ
  • خرید کارت شارژ
  • طراحی سایت
  • هواداران تورس
  • بهترین و جالب ترین مطالب
  • هواداران تورس
  • همه چیز درباره سلبریتی ها
  • ساسان اس ام اس
  • اخبار چلسی
  • بزرگ ترین سایت اسمس و جوک
  • تصاوير و سرگرمي ◙◘◙
  • ••●آندرويدون ●••
  • جاده عشق
  • ••●آندرويدون ●••
  • جاده عشق
  • وبلاگ خبری هوادران چلسی
  • کانون هواداران باشگاه پاریس سن ژرمن
  • عباس شیردل(دستگردان)
  • عاشقانه
  • تیراندازی و شکار زوبین
  • خبر.عکس.کلیپ.دانلودو...ازمنچستریونایتد
  • طرفداران لیگهای اروپا
  • وبلاگ هواداران اینتر
  • وبلاگ هواداران اینتر
  • کل کل باشگاه های اروپا
  • پایگاه خبری هواداران کاکا در ایران
  • وبلاگ تفریحی بلک فان
  • وبلاگ هواداران رئال مادرید
  • نخستین وبلاگ هواداران مهرداد اولادی
  • بزرگترین سایت خبر گذاری هواداران آث میلان در ایران
  • پایگاه خبری هواداران چلسی
  • انجمن هواداران تیم بارسلونا
  • انجمن هواداران تیم بارسلونا
  • آخرین سلحشور پارس
  • تراختور اف سی
  • سایت رسمی باشگاه آث میلان
  • سایت پخش زنده بازی های فوتبال
  • سایت خبری شبکه های فوتبال در ماهواره
  • پخش زنده بازی های میلان از اینترنت
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2978
  • کل نظرات : 203586
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 525
  • آی پی امروز : 101
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 563
  • باردید دیروز : 649
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,351
  • بازدید ماه : 10,059
  • بازدید سال : 71,144
  • بازدید کلی : 2,225,336