loading...
Welcome at AC Milan fans
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
7 1 7177 anshancity
فروتن روسونری بازدید : 169 جمعه 09 فروردین 1392 نظرات (0)

حسرت مورنو از ترک میلان

Javi Moreno
خاوی مورنو اعلام می‌کند که بزرگترین اشتباه او در طول دوران حرفه‌اش ترک میلان بعد از تنها یک فصل حضور در این باشگاه بوده است.

 

بعد از درخشش وصف‌ناپذیر به همراه آلاوز در سال 2001 و صعود به همراه این تیم اسپانیایی به فینال لیگ اروپا، خاوی مورنو در فصل 02-2001 در میلان حضور پیدا کرد.

 

امروز و در مصاحبه با آاس، این مهاجم 38ساله در مورد دوره حرفه‌ای خود خارج از اسپانیا سخت گفت.

 

به یاد می‌آورم در روز چهارشنبه در فینال لیگ اروپا بازی داشتیم، ما بعد از فینال هم تمرین کردیم، و سپس مدیر برنامه‌هایم به سراغ من آمد و گفت باید به میلان برویم.

 

من تا پیش از این شایعاتی در این مورد شنیده بودم، اما وکیل من در این مورد به طور جدی با من صحبت کرد. هفته بعد از آن با بارسلونا دیداری داشتیم، و سپس من با برونزتی، واسطه میان من و میلان، و با حضور وکیلم جلسه‌ای داشتیم. مدیر برنامه‌هایم از من خواست که با رئیس باشگاه، گنزالو آنتون، تماس داشته باشیم، و روز آینده راهی میلان شویم.

 

من گیج شده بودم، همه چیز بسیار سریع اتفاق افتاد. رئیس باشگاه به من این اجازه را داد، و سپس تست‌های پزشکی میلان را به انجام رساندم، در پایان فصل با میلان قرارداد امضا کردم، و دوران هیجان من با میلان شروع شد.

 

اما این بازیکن اسپانیایی تنها در یک فصل در میلان حضور داشت، مورنو ادامه داد: این به این دلیل بود که در تیمی حضور داشتم که همیشه بازیکنانی با سطح بالا در آن بازی کرده بودند. بازیکنانی مانند شوچنکو، اینزاگی، سیمونه، و.. این کار را برای من بسیار سخت می‌کرد.

 

در کنار خوزه ماری، ما به طور چرخشی در تیم حضور پیدا می‌کردیم، اما با این اوصاف من در 28 دیدار برای میلان در آن فصل به میدان رفتم و موفق شدم 9 گل به ثمر برسانم. اما با این حال، من می‌خواستم که به طور قرضی در تیمی دیگی حضور داشته باشم، چرا که جام جهانی 2002 نزدیک بود، و من باید در دقایق بیشتری در زمین حضور می‌داشتم. اتفاقی که در نهایت رخ نداد.

 

من به خوبی خود را وفق می‌دادم، از کشوری به کشور دیگر، در مسیرهای مختلف، و فلسفه‌های گوناگون، هرگز فکر نکردم که انتخاب میلان برای من اشتباه بوده است. و البته این هم درست است که من در خارج از زمین در میلان نتوانستم خود را مدیریت کنم، مدام در میهمانی‌ها بودم...

 

وقتی زمان گذشت، احساس کردم که هرگز نباید میلان را ترک می‌کردم. فکر می‌کنم در سال دوم حضورم در میلان می‌توانستم بسیار بهتر کار کنم
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام به بزرگترین سایت خبر گزاری هواداران آث میلان در ایران خوش آمدید در این سایت آخرین اخبار باشگاه میلان را به شما هواداران میلان میرسانیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • خبرگزاری001
  • بروزترین پایگاه سرگرمی و تفریحیshir1mob.ir
  • ac milan
  • عاشقانه با دلنوشته هایم
  • تیم نرم افزاری دنیزسافت
  • IRAN-PDF
  • ورزشی ها+منچستریها
  • دانلود نمونه سوال
  • فروش آنلاین کارت شارژ
  • مجله ایران من
  • .:| شارژ ایرانسل و همراه اول |:.
  • مرجع دانلود
  • FC Bayern München AG
  • دانلود کتاب
  • خرید آنلاین کارت شارژ
  • خرید کارت شارژ
  • طراحی سایت
  • هواداران تورس
  • بهترین و جالب ترین مطالب
  • هواداران تورس
  • همه چیز درباره سلبریتی ها
  • ساسان اس ام اس
  • اخبار چلسی
  • بزرگ ترین سایت اسمس و جوک
  • تصاوير و سرگرمي ◙◘◙
  • ••●آندرويدون ●••
  • جاده عشق
  • ••●آندرويدون ●••
  • جاده عشق
  • وبلاگ خبری هوادران چلسی
  • کانون هواداران باشگاه پاریس سن ژرمن
  • عباس شیردل(دستگردان)
  • عاشقانه
  • تیراندازی و شکار زوبین
  • خبر.عکس.کلیپ.دانلودو...ازمنچستریونایتد
  • طرفداران لیگهای اروپا
  • وبلاگ هواداران اینتر
  • وبلاگ هواداران اینتر
  • کل کل باشگاه های اروپا
  • پایگاه خبری هواداران کاکا در ایران
  • وبلاگ تفریحی بلک فان
  • وبلاگ هواداران رئال مادرید
  • نخستین وبلاگ هواداران مهرداد اولادی
  • بزرگترین سایت خبر گذاری هواداران آث میلان در ایران
  • پایگاه خبری هواداران چلسی
  • انجمن هواداران تیم بارسلونا
  • انجمن هواداران تیم بارسلونا
  • آخرین سلحشور پارس
  • تراختور اف سی
  • سایت رسمی باشگاه آث میلان
  • سایت پخش زنده بازی های فوتبال
  • سایت خبری شبکه های فوتبال در ماهواره
  • پخش زنده بازی های میلان از اینترنت
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2978
  • کل نظرات : 201793
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 525
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 153
  • بازدید امروز : 249
  • باردید دیروز : 564
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 3,290
  • بازدید ماه : 16,892
  • بازدید سال : 77,977
  • بازدید کلی : 2,232,169