loading...
Welcome at AC Milan fans
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
7 1 7163 anshancity
فروتن روسونری بازدید : 401 چهارشنبه 05 بهمن 1390 نظرات (48)

رسمی: تایوو به کویینز پارک رنجرز پیوست


همانطور که انتظار می رفت میلان به طور قرضی مدافع خود را به کویینز پارک رنجرز فرستاد . تایوو در این باره گفت "من از مارک هیوز به شدت سپاس گذارم"

این مدافع میلان در تابستان به عنوان بازیکن آزاد به میلان پیوست اما موفق نشد تا به اهدافش در میلان برسد و بازی درخشانی را برای این تیم انجام دهد.

این انتقال چندی پیش قطعی شده بود اما پروانه ی کار تایوو به تازگی صادر شده است.

تایوو در مصاحبه با سایت باشگاه گفت " این یک آزمایش و تجربه ی جدید برای من خواهد بود. من به آینده بسیار امیدوار هستم."

"من از مارک هیوز سپاس گذاری میکنم که باعث شد تا به اینجا بیایم. این برای یک بازیکن بسیار لذت بخش است که بداند سرمربی تیم به اواعتقاد دارد. من تلاش می کنم که پاسخگوی اعتماد او باشم"

"من برای بازی در این تیم لحظه شماری می کنم. من به خوبی می دانم که تلاش بسیار ، عملکرد خوب ، وفاداری و علاقه باعث محبوبیت شما نزد هوادارن می شود و من برای این کار آماده ام"

"من بسیار مشتاق هستم تا ببینم در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. من تمام تلاشم را برای رنجرز انجام خواهم داد"

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Charleshoomo در تاریخ 1396/07/05 و 19:53 دقیقه ارسال شده است

wh0cd1122797 medrol medrol http://medrolpack.us.org/ fluoxetine 20 mg buy fluoxetine http://fluoxetine20mg.us.org/ cephalexin capsules cephalexin http://cephalexin250mg.us.org/

این نظر توسط Charleshoomo در تاریخ 1396/07/05 و 18:25 دقیقه ارسال شده است

wh0cd1122797 doxycycline pills doxycycline 100 mg http://doxycycline100mg.us.org/ erythromycin 250 mg Erythromycin 500 Mg http://erythromycin500mg.us.org/ Medrol Pack Medrol Pack http://medrolpack.us.org/

این نظر توسط Brettmax در تاریخ 1396/07/05 و 16:14 دقیقه ارسال شده است

wh0cd1122797 hydrochlorothiazide mastercard hydrochlorothiazide 25 mg tablet http://hydrochlorothiazide12.us.org/

این نظر توسط Aaronmof در تاریخ 1396/07/04 و 17:51 دقیقه ارسال شده است

Doxycycline 100 Mg doxycycline pharmacy sale

این نظر توسط Aaronmof در تاریخ 1396/07/04 و 17:31 دقیقه ارسال شده است

doxycycline price doxycycline price

این نظر توسط Charleshoomo در تاریخ 1396/07/04 و 10:50 دقیقه ارسال شده است

generic cymbalta

این نظر توسط Charleshoomo در تاریخ 1396/07/04 و 4:46 دقیقه ارسال شده است

buy fluoxetine

این نظر توسط Charleshoomo در تاریخ 1396/07/04 و 2:46 دقیقه ارسال شده است

bupropion without a prescription Buy Cipro Cephalexin 250 Mg

این نظر توسط Brettmax در تاریخ 1396/07/04 و 2:03 دقیقه ارسال شده است

trazodone 100mg cheap vardenafil Buy Effexor

این نظر توسط StewartOnelP در تاریخ 1396/07/04 و 1:24 دقیقه ارسال شده است

Cheap Vardenafil


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 5 صفحه بعد
درباره ما
Profile Pic
سلام به بزرگترین سایت خبر گزاری هواداران آث میلان در ایران خوش آمدید در این سایت آخرین اخبار باشگاه میلان را به شما هواداران میلان میرسانیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • خبرگزاری001
  • بروزترین پایگاه سرگرمی و تفریحیshir1mob.ir
  • ac milan
  • عاشقانه با دلنوشته هایم
  • تیم نرم افزاری دنیزسافت
  • IRAN-PDF
  • ورزشی ها+منچستریها
  • دانلود نمونه سوال
  • فروش آنلاین کارت شارژ
  • مجله ایران من
  • .:| شارژ ایرانسل و همراه اول |:.
  • مرجع دانلود
  • FC Bayern München AG
  • دانلود کتاب
  • خرید آنلاین کارت شارژ
  • خرید کارت شارژ
  • طراحی سایت
  • هواداران تورس
  • بهترین و جالب ترین مطالب
  • هواداران تورس
  • همه چیز درباره سلبریتی ها
  • ساسان اس ام اس
  • اخبار چلسی
  • بزرگ ترین سایت اسمس و جوک
  • تصاوير و سرگرمي ◙◘◙
  • ••●آندرويدون ●••
  • جاده عشق
  • ••●آندرويدون ●••
  • جاده عشق
  • وبلاگ خبری هوادران چلسی
  • کانون هواداران باشگاه پاریس سن ژرمن
  • عباس شیردل(دستگردان)
  • عاشقانه
  • تیراندازی و شکار زوبین
  • خبر.عکس.کلیپ.دانلودو...ازمنچستریونایتد
  • طرفداران لیگهای اروپا
  • وبلاگ هواداران اینتر
  • وبلاگ هواداران اینتر
  • کل کل باشگاه های اروپا
  • پایگاه خبری هواداران کاکا در ایران
  • وبلاگ تفریحی بلک فان
  • وبلاگ هواداران رئال مادرید
  • نخستین وبلاگ هواداران مهرداد اولادی
  • بزرگترین سایت خبر گذاری هواداران آث میلان در ایران
  • پایگاه خبری هواداران چلسی
  • انجمن هواداران تیم بارسلونا
  • انجمن هواداران تیم بارسلونا
  • آخرین سلحشور پارس
  • تراختور اف سی
  • سایت رسمی باشگاه آث میلان
  • سایت پخش زنده بازی های فوتبال
  • سایت خبری شبکه های فوتبال در ماهواره
  • پخش زنده بازی های میلان از اینترنت
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2978
  • کل نظرات : 203586
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 525
  • آی پی امروز : 112
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 966
  • باردید دیروز : 649
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,754
  • بازدید ماه : 10,462
  • بازدید سال : 71,547
  • بازدید کلی : 2,225,739