loading...
Welcome at AC Milan fans
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
7 1 7163 anshancity
فروتن روسونری بازدید : 308 جمعه 27 آبان 1390 نظرات (3)

این بازیکن 27 ساله به این دلیل که می دانست فرصت چندانی برای بازی در ترکیب اصلی لیورپول پیدا نخواهد کرد، در این تابستان با انتقالی قرضی به میلان پیوست

 

آلبرتو آکوئیلانی، هافبک میلان، اعلام کرد در صورتی که این فصل 25 بازی برای روسونری انجام دهد، این باشگاه مجبور است با انتقالی 6 میلیون یورویی او را از لیورپول بخرد.

این بازیکن 27 ساله به این دلیل که می دانست فرصت چندانی برای بازی در ترکیب اصلی لیورپول پیدا نخواهد کرد، در این تابستان با انتقالی قرضی به میلان پیوست.

او در این فصل تاکنون 13 بازی در همه رقابت ها برای میلان انجام داد و به نظر می رسد به آمار 25 بازی قید شده در قراردادش خواهد رسید

او در گفتگو با گاتزتا دلو اسپورت گفت:" مبلغ ذکر شده در قراردادم 6 میلیون یورو است و در صورتی که من 25 بازی انجام دهم، اعمال خواهد شد.

من از تصمیمی که گرفتم کاملا مطمئن هستم. هرگز نمی توانید به میلان نه بگوئید. من همیشه امیدوار بودم روزی برای این باشگاه بازی کنم."

آکوئیلانی فصل گذشته نیز به طور قرضی برای یوونتوس بازی کرد، معتقد است مبلغ بالایی که باشگاه لیورپول پیشنهاد کرد، مانع از دائمی شدن قرارداد او با باشگاه تورینی شد.

" من انتظار نداشتم یوونتوس من را بخرد. مبلغ مورد نظر لیورپول (16 میلیون یورو) خیلی زیاد بود. بازی در یوونتوس یک فرصت بود و من از آن به خوبی استفاده کردم.

بعد از حضور در لیورپول، بازی در یوونتوس یک مرحله مهم در دوران بازی من بود. شاید اگر به یوونتوس نمی رفتم، نمی توانستم برای میلان بازی کنم."

 

.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط هادی پورمحمد در تاریخ 1348/10/11 و 13:18 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزيز الان ديگه گوگل بيشتر به صفحاتي اهميت ميده که همون گوگل پلاس رو داشته باشن و کاربرا اون صفحات رو +1 کرده باشن پس اگه ميخواي مطرح بشي توي گوگل و بياي بالا و رنک بگيري حتما به اين سايت بيا و ثبت نام و بعدش صفحات سايتتون رو براي مثبت يک شدن به سيستم معرفي کنيد http://plushits.us زود بيا منتظرتم پشيمون نميشي راستي اگه خواستي آمارت بالا بره و ترافيک بيشتري روي وبت داشته باشي به اين سايت بيا خيلي ميتونه کمکت کنه ،همينطورم به رنک گوگل شما ميتونه کمک کنه http://hadirank.com سئوالي مشکلي هم بود تلفن پشتيبانيه هر دوسايت اين پايينه 24 ساعته خدمت شماست
تبادل لينک با هر دو سايت رايگان هستش اول لينک سايت رو بذاريد بعد در سيستم لينکتون رو ثبت کنيد.
راستي اگه خواستي فعاليت هايي که ميکني رسمي بشه در مدت خيلي کمي مي تونيم براي شما يک سايت راه اندازي کنيم با هزينه خيلي کم و باور نکردني.تماس بگيريد
آي ديه ياهو:hadipormohammad@yahoo.com
09393163542 يا علي

این نظر توسط hamid در تاریخ 1348/10/11 و 14:49 دقیقه ارسال شده است

با سلام
شما می توانید در انجمن اطلاعات عمومی شرکت نمایید و در صورت نیاز بفرمایید تا انجمن مورد نظرتان را ترتیب ببینیم


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام به بزرگترین سایت خبر گزاری هواداران آث میلان در ایران خوش آمدید در این سایت آخرین اخبار باشگاه میلان را به شما هواداران میلان میرسانیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • خبرگزاری001
  • بروزترین پایگاه سرگرمی و تفریحیshir1mob.ir
  • ac milan
  • عاشقانه با دلنوشته هایم
  • تیم نرم افزاری دنیزسافت
  • IRAN-PDF
  • ورزشی ها+منچستریها
  • دانلود نمونه سوال
  • فروش آنلاین کارت شارژ
  • مجله ایران من
  • .:| شارژ ایرانسل و همراه اول |:.
  • مرجع دانلود
  • FC Bayern München AG
  • دانلود کتاب
  • خرید آنلاین کارت شارژ
  • خرید کارت شارژ
  • طراحی سایت
  • هواداران تورس
  • بهترین و جالب ترین مطالب
  • هواداران تورس
  • همه چیز درباره سلبریتی ها
  • ساسان اس ام اس
  • اخبار چلسی
  • بزرگ ترین سایت اسمس و جوک
  • تصاوير و سرگرمي ◙◘◙
  • ••●آندرويدون ●••
  • جاده عشق
  • ••●آندرويدون ●••
  • جاده عشق
  • وبلاگ خبری هوادران چلسی
  • کانون هواداران باشگاه پاریس سن ژرمن
  • عباس شیردل(دستگردان)
  • عاشقانه
  • تیراندازی و شکار زوبین
  • خبر.عکس.کلیپ.دانلودو...ازمنچستریونایتد
  • طرفداران لیگهای اروپا
  • وبلاگ هواداران اینتر
  • وبلاگ هواداران اینتر
  • کل کل باشگاه های اروپا
  • پایگاه خبری هواداران کاکا در ایران
  • وبلاگ تفریحی بلک فان
  • وبلاگ هواداران رئال مادرید
  • نخستین وبلاگ هواداران مهرداد اولادی
  • بزرگترین سایت خبر گذاری هواداران آث میلان در ایران
  • پایگاه خبری هواداران چلسی
  • انجمن هواداران تیم بارسلونا
  • انجمن هواداران تیم بارسلونا
  • آخرین سلحشور پارس
  • تراختور اف سی
  • سایت رسمی باشگاه آث میلان
  • سایت پخش زنده بازی های فوتبال
  • سایت خبری شبکه های فوتبال در ماهواره
  • پخش زنده بازی های میلان از اینترنت
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2978
  • کل نظرات : 203586
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 525
  • آی پی امروز : 106
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 776
  • باردید دیروز : 649
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,564
  • بازدید ماه : 10,272
  • بازدید سال : 71,357
  • بازدید کلی : 2,225,549