loading...
Welcome at AC Milan fans
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
7 1 7163 anshancity
فروتن روسونری بازدید : 291 یکشنبه 11 دی 1390 نظرات (1)

خروج پاتو برابر با ورود توز و بالوتلی؟



آخرین گزارشات حاکی از آن است که میلانی ها قصد دارند از پاتو برای خرید بالوتلی و توز استفاده کنند..

گزارشاتی مبنی بر اینکه میلانی ها قصد دارند تا پاتو را به منظور خریداری توز و بالوتلی در ژانویه  به باشگاه psg به فروش برساند منتشر شده است.

به نظر می رسد با وجود کارلو آنجولوتی سابق و لئوناردو ارتباطات بین میلان و باشگاه پاریس سنت ژرمن بیشتر شود تا دوباره پرونده خروج پاتو به گردش بیافتد.

به گزارش کوریره دلا اسپورت این باشگاه قصد دارد پیشنهاد 46 ملیون یورویی برای جذب پاتو به میلان ارائه دهد.

میلان در حال حاضر تایید کرده است که با کارلوس توز به توافق رسیده اند برای انتقال او در ژآنویه و همچنین شاهد رد شدن پیشنهاد آن ها بوده اند بنابراین آن ها باید مبلغ 20 ملیون یورو برای خرید توز پرداخت کنند.

با این اوصاف فروش پاتو می تواند فراهم ساختن انتقال ماریو بالوتلی که یک طرفدار پر و پا قرص میلانی می باشد را فراهم سازد و از طرفی دیگر انتقال توز را می تواند به همراه داشته باشد.

در همین حال بود که پاتو در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد رابطه او و آلگری ایده آل نمی باشد و آتجلوتی بسیار او را برای به اوج رسیدن کمک می کرد و پس از این صحبت ها بود که شایعه ها در نشریات و رسانه ها به گردش افتاد.

وی در جدیدترین مصاحبه خود در کمپ تمرینی دبی گفت " رابطه من با آلگری یک رابطه حرفه ای است.من فکر نمی کنم یک مربی و بازیکن نیازی به اشتراک گذاشتن و سهیم بودن دوستی خود باشند.ما هدف های مشترکی داریم : ادامه دادن برای کسب قهرمانی با میلان"

" من یک پیام به محتوی آرزوی موفقیت برای انجلوتی ارسال کردم اما من به هیچ وجه به نقل و انتقالات نمی اندیشم و این را به خوبی ایجنت من می داند.من تا سال 2014 با میلان قرارداد دارم"


"من همیشه می خواهم تا برنده باشم و زمانی که برای بازی کردن صبر می کنم می توانم بهترین بازی خود را به نمابش بگذارم.فکر می کنم لیگ قهرمان اروپا در این فصل هدف اصلی ما می باشد من با آندره سانتوس که در آرسنال هست و ما در دور بعد رو در روی یکدیگر قرار خواهیم گرفت صحبت کرده ام"

"در مسیر قهرمانی اسکودتو ما تنها به یوونتوس نمی اندیشیم بلکه تیم های دیگر را زیر نظر داریم"

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمد مهدی در تاریخ 1348/10/11 و 13:53 دقیقه ارسال شده است

سلام
اگه مایل به تبادل لینک با ما هستید ما رو با عنوان بچه خر می کنیم و با ادرس bache-khar-mikonim.rzb.ir لینک کنید و بعد بهم خبر بدید با چه اسمی لینکتون کنم
مرسی


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام به بزرگترین سایت خبر گزاری هواداران آث میلان در ایران خوش آمدید در این سایت آخرین اخبار باشگاه میلان را به شما هواداران میلان میرسانیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • خبرگزاری001
  • بروزترین پایگاه سرگرمی و تفریحیshir1mob.ir
  • ac milan
  • عاشقانه با دلنوشته هایم
  • تیم نرم افزاری دنیزسافت
  • IRAN-PDF
  • ورزشی ها+منچستریها
  • دانلود نمونه سوال
  • فروش آنلاین کارت شارژ
  • مجله ایران من
  • .:| شارژ ایرانسل و همراه اول |:.
  • مرجع دانلود
  • FC Bayern München AG
  • دانلود کتاب
  • خرید آنلاین کارت شارژ
  • خرید کارت شارژ
  • طراحی سایت
  • هواداران تورس
  • بهترین و جالب ترین مطالب
  • هواداران تورس
  • همه چیز درباره سلبریتی ها
  • ساسان اس ام اس
  • اخبار چلسی
  • بزرگ ترین سایت اسمس و جوک
  • تصاوير و سرگرمي ◙◘◙
  • ••●آندرويدون ●••
  • جاده عشق
  • ••●آندرويدون ●••
  • جاده عشق
  • وبلاگ خبری هوادران چلسی
  • کانون هواداران باشگاه پاریس سن ژرمن
  • عباس شیردل(دستگردان)
  • عاشقانه
  • تیراندازی و شکار زوبین
  • خبر.عکس.کلیپ.دانلودو...ازمنچستریونایتد
  • طرفداران لیگهای اروپا
  • وبلاگ هواداران اینتر
  • وبلاگ هواداران اینتر
  • کل کل باشگاه های اروپا
  • پایگاه خبری هواداران کاکا در ایران
  • وبلاگ تفریحی بلک فان
  • وبلاگ هواداران رئال مادرید
  • نخستین وبلاگ هواداران مهرداد اولادی
  • بزرگترین سایت خبر گذاری هواداران آث میلان در ایران
  • پایگاه خبری هواداران چلسی
  • انجمن هواداران تیم بارسلونا
  • انجمن هواداران تیم بارسلونا
  • آخرین سلحشور پارس
  • تراختور اف سی
  • سایت رسمی باشگاه آث میلان
  • سایت پخش زنده بازی های فوتبال
  • سایت خبری شبکه های فوتبال در ماهواره
  • پخش زنده بازی های میلان از اینترنت
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2978
  • کل نظرات : 203586
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 525
  • آی پی امروز : 135
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 2,040
  • باردید دیروز : 649
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,828
  • بازدید ماه : 11,536
  • بازدید سال : 72,621
  • بازدید کلی : 2,226,813