loading...
Welcome at AC Milan fans
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
7 1 7165 anshancity
فروتن روسونری بازدید : 332 پنجشنبه 08 دی 1390 نظرات (0)


خوشحالم که برلوسکونی مربی نیست


مصاحبه کامل کوین پرینس بوآتنگ با via La Stampa.. فاتح اسکودتو خواهیم شد و آرسنال را شکست خواهیم داد.

کوین پرینس بوآتنگ با اعتماد به نفس خاصی مطمئن است که میلان بار دیگر اسکودتو را فتح خواهد کرد و موفق به شکست آرسنال خواهند شد.

طرفداران روسونری وی را بدون هیچ دلیلی بی جهت Big Bang Boateng لقب نداده اند :این هافبک جوان از همان بدو ورودش به میلان موفق شد به ستاره محبوب و متعصب هواداران مبدل شود و در فصل اخیر و حال روسونری ها یکی از ارکان کلیدی ماکس آلگری بوده است.

بوآتنگ در این فصل پیشرفت چشم گیر و جهش قابل توجه ای داشته است و با بازی با کیفیت خود جواب تمام منتقدین خود را داده است و حال این ستاره 24 ساله مطمئن است که روسونری ها ضمن فتح دوباره سری آ قادر به شکست آرسنال خواهند بود.

در اینجا می توانید بخش هایی از مصاحبه نسبتا طولانی کوین پرینس بوآتنک با نشریه  ویوا لا استمپا را مشاهده کنید.که برای شما عزیزان میلانی ترجمه و آماده شده است.

شما قبل از اینکه خرید بسیار گران قیمتی باشید به میلان آمدید و تبدیل به یک پدیده شدید و محبوب هواداران که از طرفی به یک الگومبدل گشتید..

" انجام رقص قدم بر روی ماه مایکل جکسون در جشن قهرمانی مرا بیشتر نزد هواداران محبوب کرد.تاثیر میلان  در جهان بسیار قوی می باشد.بنابراین کودکانی که مدل موهای کوتای من و همچنین شماره 27 روسونری را بر تن می کند بسیار برای من فوق العاده است"

بوآتنگ,زلاتان و کاسانو : برخی ها معتقد هستند میلان تیمی از یاغی ها ( bad boys) می باشد.
" میلان نیاز به رهبرانی با شخصیت بسیار قدرتمند به مانند زلاتان ایبراهیمویچ,روبینیو و پاتو دارد و من بسیار خوشحال خواهم بود که به مانند آن ها باشم"

" زلاتان ,روبینیو ,کاسانو و من  به نوعی بزرگ شده خیابان ها هستیم بنابراین بسیار خوب می توانیم ارتباط برقرار کنیم.ما به خوبی می دانیم که به کلاس و درجه بالا رسیدن در فوتبال بسیار سخت است و به خوبی نیز می دانیم که از دست دادن تعادل و بالانس چقدر ساده می باشد.این بسیار طبیعی است که زمانی که شما در جهان فوتبال هستید از تصورات خود باید خارج شوید"

آیا شما تا بحال تعادل و بالانس خود را از دست داده اید؟

" زمانی که من در تاتنهام بودم.اما خوشبختانه خود را سریعا یافتم.من خودم را به طور ناگهانی در جهان شهرت یافتم اما حال تجربیات بیشتری دارم و می توانیم بسیار راحت تعادل خود را حفظ کنم"

سال جدید را با صدرنشینی میلان آغاز خواهید کرد و سیلویو برلوسکونی بر این باور است که شما از شانس بیشتری برای قهرمانی سری نسبت به یوونتوس برخوردادر هستید.
"یوونتوس در این فصل فوتبال بهتری انجام داده است اما من بر این باور هستم که در نهایت ما فاتح اسکودتو خواهیم بود"

برلوسکونی دوست دارد شما به همراه سیدورف در خط میانی به کار گرفته شوید.
"من بسیار خوشحالم که او مربی تیم نیست! من یک بازیساز هستم و نمی خواهم در منطقه دیگری بازی کنم.این بسیار زیباست که  او به ما علاقه مند است و ما می دانیم که او بسیار پر شور می باشد.خوشبختانه او چیزهای بسیار مهم دیگری پیش رو دارد که باید به آنها فکر کند"

توز نیز یک بازیکن سرکش و به اصطلاخ بد بوی دیگر می باشد بنابراین آیا مناسب میلان است.

" کارلوس توز داستانی بسیار شبیه به یک معدن را دارد  و ایبرا و کاسانو می تواند از او آن بازیکنی که هست را بیرون بیاورند.توز سرکش است و همیشه پیروزی می خواهد.او دوندگی بسیار بالایی دارد و با تمام وجود بازی می کند.او برای میلان بسیار مناسب است"

شما در اولین فصل حضور خود موفق به کسب اسکودتو شدید آیا حال نوبت لیگ قهرمانان اروپا رسیده است؟

" من می خواهم امسال بار دیگر اسکودتو را فتح کنیم زیرا به نظرم سخت ترین لیگ در اروپا می باشد و من احساس خوبی نسبت به آن دارم.ما مشکلاتی با آرسنال خواهیم داشت اما تجربه بسیار بالاتری نسبت به آنها داریم و می توانیم آن ها را در خانه و خارج از خانه شکست دهیم"

در این فصل دوست داری چند گل به ثمر برسانی؟
"  می توانم بگویم در مجموع کل رقابت ها 15 گل به ثمر خواهم رساند و فکر می کنم از عهده آن بر خواهم آمد"

و در پایان زمانی که هم تیمی و دوست شما پاتو باشد آیارقص را از او خواهید آموخت؟
" هرگز.او وحشتناک است و عیر قابل دسترس!چیز خوبی است که او می تواند فوتبال بازی کند در غیر این صورت نمی دانم چه کاری دیگری می توانست در زندگی انجام دهد.او نمی تواند بدون آهنگ برقصد.من بیش از این برزیلی هایی دیده ام که بدون ریتم و آهنگ می رقصیدند!"
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام به بزرگترین سایت خبر گزاری هواداران آث میلان در ایران خوش آمدید در این سایت آخرین اخبار باشگاه میلان را به شما هواداران میلان میرسانیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • خبرگزاری001
  • بروزترین پایگاه سرگرمی و تفریحیshir1mob.ir
  • ac milan
  • عاشقانه با دلنوشته هایم
  • تیم نرم افزاری دنیزسافت
  • IRAN-PDF
  • ورزشی ها+منچستریها
  • دانلود نمونه سوال
  • فروش آنلاین کارت شارژ
  • مجله ایران من
  • .:| شارژ ایرانسل و همراه اول |:.
  • مرجع دانلود
  • FC Bayern München AG
  • دانلود کتاب
  • خرید آنلاین کارت شارژ
  • خرید کارت شارژ
  • طراحی سایت
  • هواداران تورس
  • بهترین و جالب ترین مطالب
  • هواداران تورس
  • همه چیز درباره سلبریتی ها
  • ساسان اس ام اس
  • اخبار چلسی
  • بزرگ ترین سایت اسمس و جوک
  • تصاوير و سرگرمي ◙◘◙
  • ••●آندرويدون ●••
  • جاده عشق
  • ••●آندرويدون ●••
  • جاده عشق
  • وبلاگ خبری هوادران چلسی
  • کانون هواداران باشگاه پاریس سن ژرمن
  • عباس شیردل(دستگردان)
  • عاشقانه
  • تیراندازی و شکار زوبین
  • خبر.عکس.کلیپ.دانلودو...ازمنچستریونایتد
  • طرفداران لیگهای اروپا
  • وبلاگ هواداران اینتر
  • وبلاگ هواداران اینتر
  • کل کل باشگاه های اروپا
  • پایگاه خبری هواداران کاکا در ایران
  • وبلاگ تفریحی بلک فان
  • وبلاگ هواداران رئال مادرید
  • نخستین وبلاگ هواداران مهرداد اولادی
  • بزرگترین سایت خبر گذاری هواداران آث میلان در ایران
  • پایگاه خبری هواداران چلسی
  • انجمن هواداران تیم بارسلونا
  • انجمن هواداران تیم بارسلونا
  • آخرین سلحشور پارس
  • تراختور اف سی
  • سایت رسمی باشگاه آث میلان
  • سایت پخش زنده بازی های فوتبال
  • سایت خبری شبکه های فوتبال در ماهواره
  • پخش زنده بازی های میلان از اینترنت
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2978
  • کل نظرات : 203586
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 525
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 139
  • بازدید امروز : 407
  • باردید دیروز : 2,313
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,508
  • بازدید ماه : 12,216
  • بازدید سال : 73,301
  • بازدید کلی : 2,227,493