loading...
Welcome at AC Milan fans
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
7 1 7163 anshancity
فروتن روسونری بازدید : 213 یکشنبه 11 فروردین 1392 نظرات (0)

شروع همکاری عجیب سالامون و رایولا

Bartosz Salamon
بارتوش سالامون توضیح می‌دهد که چگونه شد که وی به موکل مینو رایولا تبدیل شد.

 

مینو رایولا تاکنون به میلان بسیار نزدیک بوده، و مدیر برنامه‌های بسیاری از بازیکنان میلان از جمله ماریو بالوتلی و زلاتان ایبراهیموویچ نیز بوده است. وی اکنون مدیر برنامه‌های بارتوش سالامون نیز محسوب می‌شود، و رایولا در روسونروپوش کردن این مدافع لهستانی نقشی به‌سزا ایفا کرد.

 

داستان‌های مربوط به او که در زندگی‌نامه زلاتان ایبراهیموویچ منتشر شده کاملاً صحت دارند. رایولا بسیار عجیب و غریب است. باید تایید کنم که رابطه کاری ما از طریق بسیار نامعمولی شروع شد. حدود سه سال پیش و زمانی که من در فوجیا حضور داشتم، او با من تماس گرفت و از من خواست که مدیر برنامه‌هایم شود.

 

من در جواب به او پاسخ منفی دادم، چرا که در آن زمان وکیلی در اختیار داشتم، و از او راضی بودم. نمی‌خواتسم ناعدالتی به وجود بیاید. اما رایولا به من گفت که اگر خوب بازی کنم می‌توانم سر از یک تیم بزرگ در بیاورم.

 

او این را به من گفت، و همچنین اعلام کرد که دیگر برای بار دوم با من تماس نخواهد گرفت، و واقعاً هم همین اتفاق افتاد. و این من بودم که با او تماس گرفتم.

 

وقتی که در سری‌بی موفق ظاهر شدم، به این امر پی بردم که تنها خوب بازی کردن در زمین کافی نیست، و شما به یک نماینده خوب نیاز دارید که شما را به سایرین نشان دهد. تنها به این طریق است که نمایش و تلاش شما به سایرین منتقل می‌شود.

 

مینو از من خواست که تمام بازی‌ها و تمریناتم را در اختیار وی قرار دهم، و سپس به من گفت که او مرا به یک تیم بزرگ منتقل خواهد کرد، جایی که مستخق آن باشم. در عرض تنها شش ماه، او مرا به میلان منتقل کرد!..

 

 قرارداد این مدافع جوان لهستانی تا سال 2017 با میلان اعتبار خواهد داشت.


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام به بزرگترین سایت خبر گزاری هواداران آث میلان در ایران خوش آمدید در این سایت آخرین اخبار باشگاه میلان را به شما هواداران میلان میرسانیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • خبرگزاری001
  • بروزترین پایگاه سرگرمی و تفریحیshir1mob.ir
  • ac milan
  • عاشقانه با دلنوشته هایم
  • تیم نرم افزاری دنیزسافت
  • IRAN-PDF
  • ورزشی ها+منچستریها
  • دانلود نمونه سوال
  • فروش آنلاین کارت شارژ
  • مجله ایران من
  • .:| شارژ ایرانسل و همراه اول |:.
  • مرجع دانلود
  • FC Bayern München AG
  • دانلود کتاب
  • خرید آنلاین کارت شارژ
  • خرید کارت شارژ
  • طراحی سایت
  • هواداران تورس
  • بهترین و جالب ترین مطالب
  • هواداران تورس
  • همه چیز درباره سلبریتی ها
  • ساسان اس ام اس
  • اخبار چلسی
  • بزرگ ترین سایت اسمس و جوک
  • تصاوير و سرگرمي ◙◘◙
  • ••●آندرويدون ●••
  • جاده عشق
  • ••●آندرويدون ●••
  • جاده عشق
  • وبلاگ خبری هوادران چلسی
  • کانون هواداران باشگاه پاریس سن ژرمن
  • عباس شیردل(دستگردان)
  • عاشقانه
  • تیراندازی و شکار زوبین
  • خبر.عکس.کلیپ.دانلودو...ازمنچستریونایتد
  • طرفداران لیگهای اروپا
  • وبلاگ هواداران اینتر
  • وبلاگ هواداران اینتر
  • کل کل باشگاه های اروپا
  • پایگاه خبری هواداران کاکا در ایران
  • وبلاگ تفریحی بلک فان
  • وبلاگ هواداران رئال مادرید
  • نخستین وبلاگ هواداران مهرداد اولادی
  • بزرگترین سایت خبر گذاری هواداران آث میلان در ایران
  • پایگاه خبری هواداران چلسی
  • انجمن هواداران تیم بارسلونا
  • انجمن هواداران تیم بارسلونا
  • آخرین سلحشور پارس
  • تراختور اف سی
  • سایت رسمی باشگاه آث میلان
  • سایت پخش زنده بازی های فوتبال
  • سایت خبری شبکه های فوتبال در ماهواره
  • پخش زنده بازی های میلان از اینترنت
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2978
  • کل نظرات : 203586
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 525
  • آی پی امروز : 116
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 1,062
  • باردید دیروز : 649
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,850
  • بازدید ماه : 10,558
  • بازدید سال : 71,643
  • بازدید کلی : 2,225,835