loading...
Welcome at AC Milan fans
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
7 1 7163 anshancity
فروتن روسونری بازدید : 122 یکشنبه 27 اسفند 1391 نظرات (0)

بالوتلی: نمی‌توانم یک پسر عادی باشم

Mario Balotelli
ماریو بالوتلی در مصاحبه‌ای جذاب به صحبت در را رابطه با موارد مختلفی از جمله شایعه‌سازی، مانچینی، مورینیو، جریمه، سقوط ماشین، مجسمه برنزی و این‌که او نمی‌تواند یک پسر عادی باشد، پرداخته است.

 

این مصاحبه یک‌شنبه بعد از ظهر از شبکه کمدی لی‌لنه پخش خواهد شد. اولین سوال در رابطه با کسانی بود که برای فروش بیشتر مقالات خود به تحریف داستان‌های خود در رابطه با این مهاجم می‌پردازند.

 

ستاره میلان پاسخ داد: برخی از مردم نمی‌دانند در زندگی چگونه درآمد کسب کنند. در نتیجه سعی می‌کنند از دیگران استفاده کنند.  شایعه یک چیز است، اما این چیزی که این افراد انجام می‌دهند شبیه یک جنایت است. داستان‌های زیادی در رابطه با من اختراع شده، می‌خواهم بگویم فقط 0.01 آن‌ها درست است. چه کسی از من استفاده می‌کند؟ تقریبا همه!

 

بالوتلی در ژانویه 2013 و از منچسترسیتی به میلان پیوسته بود. از او در رابطه با برخی از تیترهای روزنامه‌های نگلیسی پرسیدند، مثل تلاش برای خاموش‌کردن آتش خانه خود همراه با آتش‌نشانان یا درگیری با هواداران منچستریونایتد و همچنین پرتاب دارت به سمت هوادار جوان منچسترسیتی...

 

جالب اینجاست که او پوشیدن پیراهن میلان در تمرین اینتر را رد کرد، در حالی که مارکو ماتراتزی بارها و بارها اعلام کرد که او این کار را در رختکن برای شوخی انجام داده است. سوپرماریو همچنین تایید کرد که دستور ساخت مجسمه برنزی خود در خانه‌اش در برشا را داده است.

 

او ادامه داد: تمام جریمه‌ها را به سختی پرداخت می‌کردم، تنها باری که من جریمه‌ام را قبول داشتم، زمانی بود که منچسترسیتی قهرمان لیگ شده بود و من  در رفت و برگشت از ایتالیا جش قهرمانی را از دست دادم. من هیچ ماشینی را خراب نکردم، اگرچه دوبار دیگران با من برخورد کردند. من در میلان خوشحالم.

 

از او در مورد ارتباطش با مانچینی و همچنین درگیری معروف در تمرین پرسیدند که جواب داد: من به ندرت از مانچینی چیزی شنیدم، من کسی بودم که تکل زدم و او بسیار عصبانی شد، که به سرعت تمام شد. و بلافاصله بعد از آن هم‌دیگر را بخشیدیم. بین مانچینی و مورینیو کدام را انتخاب می کنم؟ از لحاظ شخصیتی مانچینی، در مقررات فوتبالی مورینیو را... خیلی با مورینیو بحث کردم، اما لحظاتی عالی با او داشتم و ما با هم خندیدیم. با هم سخت کار کردیم، و در فشار زیادی بازی کردیم، این چیزی بود که او می‌خواست.

 

اکنون با کسی از اینتر در تماس نیستم. فقط گاهی در رابطه با ماتراتزی و اسنایدر می‌شنوم. مارکو همیشه به من نزدیک بود، و ما هرگز با هم دست به یقه نشدیم، برخلاف چیزهایی که مردم می‌گویند. او هیچ‌وقت نتوانست مرا با مشت بزند.

 

او در رابطه با بازیکنانی که او را تحت تاثی قرار می‌دهد گفت: لیونل مسی، کریستیانو رونالدو، و زلاتان ایبراهیمویچ... چرا من توپ طلا را ندارم؟ این تقصیر من است. به عنوان یک جوان نمی‌توانم کارهای عادی که افراد هم‌سن من انجام می‌دهند را عمل کنم. ممکن است ماشین و خانه زیبایی داشته باشم، اما بعضی اوقات می‌خواهی که یک پسر معمولی باشی، اما نمی‌توانی!


آیا به بهترین بازیکن جهان تبدیل خواهم شد؟ امیدوارم. باید در هر منطقه‌ای پیشرفت کنم. بهترین گل من گل دومم به آلمان در یورو بود. به عنوان مثال در داربی، دوبار کاملاً اشتباه کردم، و در هر دو صحنه هندانوویچ مرا متوقف کرد.


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام به بزرگترین سایت خبر گزاری هواداران آث میلان در ایران خوش آمدید در این سایت آخرین اخبار باشگاه میلان را به شما هواداران میلان میرسانیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • خبرگزاری001
  • بروزترین پایگاه سرگرمی و تفریحیshir1mob.ir
  • ac milan
  • عاشقانه با دلنوشته هایم
  • تیم نرم افزاری دنیزسافت
  • IRAN-PDF
  • ورزشی ها+منچستریها
  • دانلود نمونه سوال
  • فروش آنلاین کارت شارژ
  • مجله ایران من
  • .:| شارژ ایرانسل و همراه اول |:.
  • مرجع دانلود
  • FC Bayern München AG
  • دانلود کتاب
  • خرید آنلاین کارت شارژ
  • خرید کارت شارژ
  • طراحی سایت
  • هواداران تورس
  • بهترین و جالب ترین مطالب
  • هواداران تورس
  • همه چیز درباره سلبریتی ها
  • ساسان اس ام اس
  • اخبار چلسی
  • بزرگ ترین سایت اسمس و جوک
  • تصاوير و سرگرمي ◙◘◙
  • ••●آندرويدون ●••
  • جاده عشق
  • ••●آندرويدون ●••
  • جاده عشق
  • وبلاگ خبری هوادران چلسی
  • کانون هواداران باشگاه پاریس سن ژرمن
  • عباس شیردل(دستگردان)
  • عاشقانه
  • تیراندازی و شکار زوبین
  • خبر.عکس.کلیپ.دانلودو...ازمنچستریونایتد
  • طرفداران لیگهای اروپا
  • وبلاگ هواداران اینتر
  • وبلاگ هواداران اینتر
  • کل کل باشگاه های اروپا
  • پایگاه خبری هواداران کاکا در ایران
  • وبلاگ تفریحی بلک فان
  • وبلاگ هواداران رئال مادرید
  • نخستین وبلاگ هواداران مهرداد اولادی
  • بزرگترین سایت خبر گذاری هواداران آث میلان در ایران
  • پایگاه خبری هواداران چلسی
  • انجمن هواداران تیم بارسلونا
  • انجمن هواداران تیم بارسلونا
  • آخرین سلحشور پارس
  • تراختور اف سی
  • سایت رسمی باشگاه آث میلان
  • سایت پخش زنده بازی های فوتبال
  • سایت خبری شبکه های فوتبال در ماهواره
  • پخش زنده بازی های میلان از اینترنت
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2978
  • کل نظرات : 203586
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 525
  • آی پی امروز : 96
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 409
  • باردید دیروز : 649
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,197
  • بازدید ماه : 9,905
  • بازدید سال : 70,990
  • بازدید کلی : 2,225,182