loading...
Welcome at AC Milan fans
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
7 1 7163 anshancity
فروتن روسونری بازدید : 223 شنبه 14 بهمن 1391 نظرات (3)

عملکرد تیمهای سری آ در نقل و انتقالات زمستانی 2013

serie a transfer2

نقل و انتقالات زمستانی عصر روز پنجشنبه در ایتالیا پایان یافت و در این مقاله شما می توانید با عملکرد تیم های سری آ در نقل و انتقالات زمستان 2013 مطلع شوید.

در حالی که نقل و انتقالات زمستانی ژآنویه پنجشنبه شب به پایان رسید تیم هایی ایتالیایی نیز خریدهایی انجام دادند که قطعا پرسر و صداترین انتفال  می توان به بازگشت ماریو بالوتلی مهاجم ملی پوش تیم ملی ایتالیا و انتقال او به میلان اشاره کرد.انتقالی که در این شرایط بد اقتصادی اروپا در ایتالیا انجام شد اما در این بین تیم های دیگر چون یوونتوس،اینتر،ناپولی،فیورنتیا نیز خریدهایی انجام دادند که در زیر به بررسی عملکرد این تیم ها و تیم های دیگر سری آ ایتالیا در پنجره نقل و انتقالات زمستانی خواهیم پرداخت.



آث میلان


 
بدون شک مهمترین انتقال زمستان امسال کسی نیست جز ماریو بالوتلی در حالی که کمتر کسی فکر میکرد که میلان موفق به جذب مهاجم تیم ملی ایتالیا شود. سرانجام در روزهای پایانی نقل و انتقالات میلان موفق به جذب این مهاجم تراز اول شد. خط حمله خطرناک الشعراوی – بالوتلی – نیانگ میتواند بهترین خط حمله جوان اروپا لقب بگیرد.

کریستین زاکاردو شاید در نگاه اول علاقه مندان به میلان ستاره نباشد اما مهمترین پایه و اساس دفاعی باشگاه پارما در این چند سال بدون شک همین بازیکن بوده و مطمئنا تجربه ی بالای این بازیکن در کنار مکسس کمک خیلی زیادی به خط دفاعی روسونری در ادامه ی بازیهای فصل خواهد کرد.

بارتوژ سالامون مدافع بلند قامت برشیا با عملکرد عالی خود در فصل گذشته نگاه تیمهای بزرگی از جمله میلان، ناپولی، زنیت ،منچستر سیتی و کوئینز پارک رنجرز را معطوف به خودش کرد اما سرانجام در ساعات پایانی نقل و انتقالات زمستانی میلان موفق به جذب این پدیده ی لهستانی برشا شد.میلان در این مدت با ریکاردو ساپونارا پدیده ی سری بی ایتالیا قراردادی بست که طی آن با شروع فصل جدید این بازیکن به تیم میلان اضافه خواهد شد.


میلان در شروع پنجره نقل و انتقالات زمستانی پاتو مهاجم برزیلی خود را که در سه سال گذشته علاقه مندان به این تیم او را با مصدومیت های سریالی اش می شناسند در نهایت با توجه به عملکرد ضعیفی که داشت به کورینتیانس برزیل فروخته شد و امانوئلسون هلندی هم که در ماه های اخیر تقریبا از روی نیمکت دخیره ها شاهد بازیهای تیمش بود تا پایان فصل به فولهام انگلیس قرض داده شد.

 
ورودی:
Zaccardo , Balotelli , Salamon
Saponara-June 2013
خروجی:
Pato , Valoti , Mesbah , Strasser , Acerbi , coppola, Emanuelson , Carmona

 
یوونتوس



 
هواداران یوونتوس که در این فصل همواره از نبود یک مهاجم تراز اول در تیم شان ناراحت بودند پیش از شروع فصل برنامه هایی برای جذب یک مهاجم تراز اول داشتند که در نهایت بعد از تلاشهای زیادی که باشگاه تورینی برای جذب فرناندو لورنته انجام داد سرانجام موفق شدند که این بازیکن اسپانیایی را برای فصل آینده به خدمت بگیرند.

گورخرهای تورین در پایان نیکلاس آنلکای 34 ساله را به مهاجمین خود اضافه کردند تا شاید تجربه ی این بازیکن بتواند مشکل گلزنی آنها را برطرف کند.

پلوسو دفاع چپ آتالانتا که امسال که از سوی چزاره پراندلی به تیم ملی ایتالیا نیز دعوت شده بود هم از جمله خریدهای یوونتوس بود که در چند بازی که برای این تیم به میدان رفت درخششی که از او انتظار می رفت مشاهده نشد.

ورودی:
Peluso , Llorente , Cevallos , Anelka , Sakor
خروجی:
Lucio

 

ناپولی

 


 

 
ناپولی که درچند سال اخیر روند رو به رشدی داشته و هر سال با جذب بازیکنان سری آ ایتالیا اقدام به تقویت خودش کرده.بنابراین این بار هم در اولین مرحله اقدام به جذب پابلو آرمروی کلمبیایی وینگر و دفاع چپ اودینزه کرد.

آبی های ناپل در روز پایانی نقل و انتقالات زمستانی موفق به جذب مدافع ملی پوش پرتغال و تیم پورتو یعنی رولاندو شدند بازیکنی که طی تابستان گذشته مد نظر مسئولین میلان هم بود. رادوسویچ 18 ساله هافبک دفاعی تیم هایدوک اسپلیت کرواسی که امسال به تیم ملی این کشور هم دعوت شده از جمله خریدهای زمستانی ناپولی بود.

ادواردو وارگاس جوان هم که با امید زیادی راهی ناپولی شده بود موفق نشد که در این تیم جایی برای خود پیدا کند و حتی دوره ای هم به اسپانیول قرض داده شد اما سرانجام رهسپار گرمیوی برزیل شد.

فدریکو فرناندس و برونو اوینی مدافعین جوان ناپولی هم که موفق به جذب نظر والتر ماتزاری سرمربی ناپولی نشدند نیز از این تیم جدا شدند.

ورودی:
Armero , Calaiò , Radosevic , Rolando
خروجی:
Aronica, Dossena, Vargas, Fernadez, Uvini

 

اینتر

 

 

 
مهمترین بازیکنی که امسال از جمع بازیکنان اینتر جدا شد وسلی اسنایدر بود که پس از کش و قوس های فراوان در پایان راهی گالاتاساترای ترکیه شد اما جدا از اسنایدر فیلیپ کوتینو  20 ساله که هواداران اینتر امید خیلی زیادی به آینده ی این بازیکن برزیلی داشتند هم از جمع آبی و مشکی پوشان میلان جدا شد و به لیورپول پیوست.

بعد از جدایی این بازیکنان انتقادهای شدیدی از ماسیمو موراتی شد و درپایان موراتی موفق به جذب اسکوئل شلوتو هافبک 23 ساله ی آتالانتا و کواچیچ 18 ساله شد. کوزمانویچ 26 ساله که سابقه ی بازی در فیورنتینا را هم در کارنامه ی خود دارد هم با هزینه ی کمی از اشتوتگارت آلمان راهی اینتر شد. کواچیچ از جمله بازیکنانی می باشد که در سالهای اخیر باشگاههای زیادی خواهان او بودند و توانایی های این بازیکن در سنین کم باعث شد توجه تیم های بزرگ اروپایی معطوف او شود و حتی رسانه های کرواسی نیز به این بازیکن لقب مودریچ جدید را دادند اما در حال حاضر آیا این بازیکن جوان قادر به پاسخگویی انتظارات بالای هواداران اینترخواهد بود یا نه در بازی های پیش رو نرآتزوری مشخص می شود .توماسو روکی مهاجم 36 ساله ی لاتزیو هم از خریدهای زمستانی اینتر بود.

 

ورودی:
Rocchi , Kovacic , Kuzmanovic , Schelotto
 
خروجی:
Sneijder , Duncan , Mariga , Coutinho , Livaja

 

فیورنتینا

 

 

 
فیورنتینا که در نقل و انتقالات تابستانی عملکرد خوبی داشت در نقل و انتقالات زمستانی هم به همین روند ادامه داد و موفق به جذب جوزپه روسی مهاجم 25 ساله و سابق تیم ملی ایتالیا که در این مدت با مصدومیت طولانی مدتی دست و پنجه نرم کرده بود از ویارئال شد. باشگاه فلورانسی در آخرین ساعات محمد سیسوخو بازیکن سابق یوونتوس و لیورپول را از پاری سن ژرمن خرید.ماروین کومپر دفاع وسط هافنهایم آلمان هم ازجمله خریدهای این تیم بود.ماتیا کاسانی و روبن الیویرا به جنوا و فرانچسکو دلاروکا به سیه نا قرض داده شدند.

ورودی:
Giuseppe Rossi , Larrondo , Wolski , Compper , Sissoko
خروجی:
Della Rocca , Olivera , Seferovic , Cassani


عملکرد سایر تیمهای سری آ
(لیست کامل نقل و انتقالات زمستانی سری آ)




Atalanta

ورودی ها : Giorgi (c, Palermo), Canini (d, Genoa), Budan (a, Palermo), Scaloni (d, Lazio), Livaja (a, Inter), Brienza (c, Palermo), Del Grosso (d, Siena)

خروجی ها: Peluso (d, Juventus), Manfredini (d, Genoa), Scozzarella (c, Ternana), Schelotto (c, Inter).


Bologna

ورودی ها: Naldo (d, Granada), Moscardelli (a, Chievo), Christodoulopoulos (c, Panathinaikos)

خروجی ها: Pisanu (a, Montreal Impact), Federico Rodriguez (a, Montevideo Wanderers), Portanova (d, Genoa), Acquafresca (a, Levante), Gimenez (c, Grosseto)

Cagliari

ورودی ها: Cabrera (c, Nacional).

خروجی ها: Larrivey (a, Atlante), Rui Sampaio (c, Beira Mar), Ceppelini (c, Lumezzane)

Catania

ورودی ها: Cani (a, Polonia Varsavia), Gyoember (d, Dukla Banska Bystrica).

خروجی ها: Morimoto (a, Al Nasr), Paglialunga (c, Hercules).


Chievo

ورودی ها: Seymour (c, Genoa), Ujkani (p, Palermo), Sampirisi (d, Genoa), Spyropoulos (d, Panathinaikos), Acerbi (d, Milan), Hauche (a, Racing Avellaneda), Acerbi (d, Genoa)

خروجی ها: Granoche (a, Cesena), Iori (c, Padova), Viotti (p, Cremonese), Di Michele (a, Reggina), Sorrentino (p, Palermo), Rigoni (c, Genoa), Moscardelli (a, Bologna)



Genoa

ورودی ها: Matuzalem (c, Lazio), Floro Flores (a, Granada), Pisano (d, Palermo), Manfredini (d, Atalanta), Nadarevic (c, Varese), Olivera (c, Fiorentina), Portanova (d, Bologna), Cassani (d, Fiorentina), Rigoni (c, Chievo)

خروجی ها: Merkel (c, Udinese), Anselmo (c, Palermo), Canini (d, Atalanta), Piscitella (a, Modena), Seymour (c, Chievo), Sampirisi (d, Chievo), Melazzi (a, Danubio), Acerbi (d, Chievo)



Lazio

ورودی ها: Pereirinha (c, Sporting Lisbona).

خروجی ها: Matuzalem (c, Genoa), Rocchi (a, Inter), Scaloni (d, Atalanta), Zauri (d, Pescara), Sculli (a, Pescara), Carrizo (p, Inter)



Palermo

ورودی ها: Aronica (d, Napoli), Anselmo (c, Genoa), Dossena (c, Napoli), Formica (c, Blackburn), Sorrentino (p, Chievo), Boselli (a, Wigan), Nelson (d, Betis), Sperduti (c, Newell's old Boys), Faurlin (c, Qpr), Fabbrini (a, Udinese).

خروجی ها: Bertolo (c, Cruz Azul), Pisano (d, Genoa), Giorgi (c, Atalanta), Milanovic (d, Vicenza), Budan (a, Atalanta), Zahavi (c, Maccabi Haifa),Labrin (d, Deportivo Huachipato), Cetto (d, San Lorenzo), Ujkani (p, Chievo), Brienza (c, Atalanta).


Parma

ورودی ها: Mesbah (d, Milan), Strasser (c, Milan), Coda (d, Udinese), Mariga (c, Inter), Ampuero (c, Universitario De Deportes).

خروجی ها: Acquah (c, Hoffenheim), Zaccardo (d, Milan), Pabon (a, Monterrey). Paonessa (a, Crotone)

Pescara

ورودی ها: Bianchi Arce (d, San Lorenzo), D'Agostino (c, Siena), Rizzo (d, Reggina), Caraglio (a, Rangers Talca), Sforzini (a, Grosseto).

خروجی ها: Colucci (c, Reggina), Romagnoli (d, Spezia), Crescenzi (d, Novara), Janathas (a, Torino), Terlizzi (d,. Siena)


Roma

ورودی ها: Torosidis (d, Olympiacos).

خروجی ها: Tallo (a, Bari).


Sampdoria

ورودی ها: Gavazzi (c, Vicenza), Sansone (c, Torino), Rodriguez (c, Universidad de Chile)

خروجی ها: Pozzi (a, Siena), Tissone (c, Maiorca), Juan Antonio (c, Varese).

Siena

ورودی ها: Della Rocca (c, Fiorentina), Pozzi (a, Sampdoria), Emeghara (d, Lorient), Calello (c, Siena), Grillo (d, Varese), Uvini (d, Napoli), Terlizzi (d, Pescara).

خروجی ها: Campagnolo (p, Cesena), Calaiò (a, Napoli), Ribair Rodriguez (c, Belgrano), Campos Toro (a, Udinese), D'Agostino (c, Pescara), Larrondo (c, Fiorentina), Coppola (c, Cesena), Dellafiore (d, Padova), Genevier (c, Pro Vercelli), Del Grosso (d, Atalanta)

Torino

ورودی ها: Barreto (a, Udinese), Menga (c, Lierse), Jonathas (a, Pescara), Coppola (p, Milan), Kabasele (a, Anderlecht)

خروجی ها: Gorobsov (c, Nocerina), De Feudis (c, Padova), Sgrigna (a, Verona), Agostini (d, Verona), Verdi (a, Juve Stabia), Sansone (a, Sampdoria), Suciu (c, Juve Stabia), Gomis (p, Ascoli).


Udinese

ورودی ها: Merkel (c, Genoa), Campos Toro (a, Siena), Berrini (c, Defensor)

خروجی ها: Armero (c, Napoli), Willians (a, Internacional), Franchone (d, Nimes), Barreto (a, Torino), Coda (d, Parma), Mazzarani (c, Modena), Fabbrini (a, Palermo), Gerardi (a, Reggina)
 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Jasonendup در تاریخ 1397/05/08 و 8:02 دقیقه ارسال شده است

проститутки новосибирска
индивидуалки новосибирска
проститутки новосибирска
проститутки новосибирска
проститутки выезд
индивидуалки
секс нск
Эротический массаж Новосибирск
миньет в авто новосибирск
транссексуалы новосибирск
услуги госпожи новосибирск
зрелые проститутки новосибирск
дешевые проститутки в Новосибирске
проститутки в Советском районе Новосибирска
проститутки в Кировском районе
проститутки в Первомайском районе
проститутки в Ленинском районе Новосибирска
проститутки в Октябрьском районе
проститутки в Заельцовском районе
проститутки в Центральном районе Новосибирска
проститутки в Дзержинском районе
проститутки в Калиниском районе Новосибирска

این نظر توسط Girls-nsk در تاریخ 1397/05/05 و 1:22 دقیقه ارسال شده است

проститутки новосибирска
проститутки новосибирска
индивидуалки новосибирска
секс знакомства новосибирск
Эротический массаж в Новосибирске
миньет в авто
трансы новосибирска
госпожа новосибирск
взрослые проститутки новосибирска
дешевые проститутки в Новосибирске

این نظر توسط Charlespax در تاریخ 1397/05/01 و 11:19 دقیقه ارسال شده است

проститутки новосибирск
индивидуалки новосибирск
секс знакомства
Эротический массаж в Новосибирске
миньет в авто новосибирск
трансы в Новосибирске
госпожа в Новосибирске
взрослые проститутки новосибирска
дешевые проститутки Новосибирск


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام به بزرگترین سایت خبر گزاری هواداران آث میلان در ایران خوش آمدید در این سایت آخرین اخبار باشگاه میلان را به شما هواداران میلان میرسانیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • خبرگزاری001
  • بروزترین پایگاه سرگرمی و تفریحیshir1mob.ir
  • ac milan
  • عاشقانه با دلنوشته هایم
  • تیم نرم افزاری دنیزسافت
  • IRAN-PDF
  • ورزشی ها+منچستریها
  • دانلود نمونه سوال
  • فروش آنلاین کارت شارژ
  • مجله ایران من
  • .:| شارژ ایرانسل و همراه اول |:.
  • مرجع دانلود
  • FC Bayern München AG
  • دانلود کتاب
  • خرید آنلاین کارت شارژ
  • خرید کارت شارژ
  • طراحی سایت
  • هواداران تورس
  • بهترین و جالب ترین مطالب
  • هواداران تورس
  • همه چیز درباره سلبریتی ها
  • ساسان اس ام اس
  • اخبار چلسی
  • بزرگ ترین سایت اسمس و جوک
  • تصاوير و سرگرمي ◙◘◙
  • ••●آندرويدون ●••
  • جاده عشق
  • ••●آندرويدون ●••
  • جاده عشق
  • وبلاگ خبری هوادران چلسی
  • کانون هواداران باشگاه پاریس سن ژرمن
  • عباس شیردل(دستگردان)
  • عاشقانه
  • تیراندازی و شکار زوبین
  • خبر.عکس.کلیپ.دانلودو...ازمنچستریونایتد
  • طرفداران لیگهای اروپا
  • وبلاگ هواداران اینتر
  • وبلاگ هواداران اینتر
  • کل کل باشگاه های اروپا
  • پایگاه خبری هواداران کاکا در ایران
  • وبلاگ تفریحی بلک فان
  • وبلاگ هواداران رئال مادرید
  • نخستین وبلاگ هواداران مهرداد اولادی
  • بزرگترین سایت خبر گذاری هواداران آث میلان در ایران
  • پایگاه خبری هواداران چلسی
  • انجمن هواداران تیم بارسلونا
  • انجمن هواداران تیم بارسلونا
  • آخرین سلحشور پارس
  • تراختور اف سی
  • سایت رسمی باشگاه آث میلان
  • سایت پخش زنده بازی های فوتبال
  • سایت خبری شبکه های فوتبال در ماهواره
  • پخش زنده بازی های میلان از اینترنت
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2978
  • کل نظرات : 203586
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 525
  • آی پی امروز : 101
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 560
  • باردید دیروز : 649
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,348
  • بازدید ماه : 10,056
  • بازدید سال : 71,141
  • بازدید کلی : 2,225,333