loading...
Welcome at AC Milan fans
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
7 1 7177 anshancity
فروتن روسونری بازدید : 232 چهارشنبه 04 بهمن 1391 نظرات (1)

مصاحبه کامل ال‌شراوی با دلا گازتا دل اسپورت

مصاحبه کامل ال‌شراوی با دلا گازتا دل اسپورت
استفان ال‌شراوی از این که در بازی‌های اخیر گلی به ثمر نرسانده است نگران نیست و او می‌گوید که چه‌طور پیش رفت کرده است.

بهترین بازیکن این فصل میلان استفان ال‌شراوی است، او بیشترین زمان را برای میلان بازی کرده است و همچنین بازی بسیاز خوب او باعث پیروزی میلان در بسیاری از بازی‌ها شده است.

در این فصل این بازی کن جوان، ال‌شراوی، نسبت به فصل قبل بیشتر بازی کرده است و همچنین او با 17 گل زده بهترین گل زن میلان است‌، اما در بازی های اخیر نتوانسته است گلی به ثمر برساند که این موضوع اصلا او را نگران نکرده است.

ال‌شراوی در مصاحبه با دلاگزتا دل اسپورت چنین گفت: گل نزدن من؟ مدت زیادی نیست که من گل نمی‌زنم.فقط 2 مسابقه و چهار تا در لیگ، اما در میان این‌ها من در مقابل یوونتوس در جام حذفی توانستم دروازه  آنها را باز کنم. پس فقط دو بازی از آخرین گل من گذشته است.

با این مدل موی فعلی من، قدم 180 سانتیمتر می‌شود. غیر از این مدل مو قده من چند سانت خواهد بود؟ نمی‌دانم. اگر موهای من مانند نیانگ باشد؟ من به این چیزها کاری ندارم. او فقط یه روز با یه ستاره که روی سرش بود پیداش شد. نیانگ واقعا بازیکن خوبی است. او بسیار سریع است و همچنین در تمرینات بسیار خوب عمل می‌کند.

نیانگ کمی مرا به یاد بالوتلی می‌اندازد به دلیل قدرت بدنی‌اش.او فقط 18 سال سن دارد اما دارای قدرت بدنی بالایی است.این تصمیم مدیریت است که چه کسی به میلان به پیوندد. من فقط می‌توانم بگویم که بالوتلی بازیکنی در سطح بالاست. من با او روابط خوبی دارم و فکر نمی‌کنم او دیوانه بازی در می‌آورد. در مورد کاکا چه چیزی فکر می‌کنم؟ چه چیزی باید در مورد او فکر کنم؟ کاکا همیشه الگوی من بود.

زمانی که بچه بودم، آرزو داشتم او را از نزدیک ببینم. او مرا به وجه میاورد به عنوان بازیکن و هچنین به عنوان یک انسان به این  دلیل که او انسان بسیار خوبی است. زمانی که من کاکا را در بازی دوستانه در نیویورک سیتی دیدم، من از او خواستم تا تیشرتش را به من بدهد. این یک احساس فوقعلاده بود که او تی‌شرتش را به من داد.

کاکا درست جوری بود که من همیشه تصور می‌کردم، یک شخص مثبت و همیشه رقابتی.  مرا با شوچنکو مقایسه می‌کنند؟  شاید تعداد گل هایی که به ثمر رساندم همانند شوچنکو است مرا با او مقایسه می‌کنند. اما در قسمت کارکتر تکنیکی من بیشتر خود را شبیه کاکا می‌بینم.
من از این که پاتو میلان را ترک کرده است بسیار متاسفم.او هنوز می‌توانست کار های زیادی را برای میلان انجام دهد. پاتو به من گفت که تو می‌توانی بهتر از من در میلان عمل کنی؟ امیدوارم. اما الان، عمل کرد من بهتر از او نبوده است.

این درست است که گتوزو مرا بدلیل این زیاد در سالن بدنسازی بوده‌ام اذیت می‌کرد؟ من فقط در سالن بدن سازی بر روی عضله‌های خود بعد از مصدومیت کار می‌کردم.و البته، من به آنجا می‌رفتم تا قدرت بدنی خود را افزایش بدهم و کسی با این کار مشکلی نداشت. دلیلی که چرا من اینقدر رشد کرده‌ام؟ در اول، به دلیل اعتقاد آلگری به من. حرفهایی که آلگری به من می‌زند. او به من می‌گوید: فقط فکر کن ببین چه‌طور بازی می‌کنی گل‌ها خودشان می‌آیند.

و هم تیمی‌هایم و همچنین مدیریت همیشه به من اعتماد دارند. دوما: تجربه‌ای که من در فصل قبل کسب کردم. بازی‌های زیادی نبود، اما ریتمی که در تمرینات بود و با هم بودن در بسیاری از مسابقات، تمام چیزی بود که من را به این جا رسانده است.و سوما، خانواده من، برادرم، و همچنین مدیر برنامه‌هایم. پدرم کارش را تغییر داد که به من بتواند کمک کند.

گل مورد علاقه من در این فصل: گل مقابل ادینیزه و آن گل مقابل اندرلخت در چمپینزلیگ و همچنین جنوا. گل مقابل جنوا بسیار خواص بود زیرا در روز تولد 20 سالگیم بود. و در کنار آن گل‌ها، گل مقابل زنیت بسیار زیبا و مهم بود زیرا در زمان پیچیده ای که تیم قرار گرقته شده بود به ثمر رسید.

در بازی مقابل بارسلونا آیا تی‌شرت مسی را از او در خواست می‌کنی؟ اول بگزارید که من در مقابل آنها بازی کنم،(این یعنی نه ).آیا نتیجه بازی با بارسلونا مانند بازی قبلی می‌شود؟ من و هم تیمی‌هایم این چنین فکر نمی‌کنیم. بازی 0-0 شروع می‌شود. این اولین بار نیست که بارسلونا در مرکز همه توجهات است اما بعد توسط میلان ضربه می‌خورد.

اما در مورد فینال چمپینرلیگ سال 1994؟ من جوان هستم اما به اندازه کافی در مورد فوتبال می‌دانم که به گویم یک مسباقه اول باید انجام شود بعد به گوییم چه نتیجه ای داشته است قبل از مسابقه چیزی نمی‌توانیم پیش گویی کنیم. آیا رده سومی از ما بسیا دور است؟ من به این اعتقاد دارم که ما می‌توانیم به رتبه‌ی سومی در جدول برسیم. ما وقتی که در رتبه یازدهم جدول بودیم به این اعتقاد داشتم، پس هنوز هم دارم.

میلان در حال ساختن تیمی برای آینده است بازیکنانی مانند ال‌شراوی، نیانگ، متییو دیشلیو، در قلب میلان جدیداند.
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط AHMAD(AC M)MILANO در تاریخ 1391/11/04 و 15:23 دقیقه ارسال شده است

مدیریت محترم واقعاتشکرفراوان دارم که زحمت میکش ومطلب میزاری من اسمم احمد ودیروزتو وبلاگتون هم عضوشدم وبلاگ قشنگی دارید...آخه مسی هورمونی کیه که استفهان بخادپیراهنش بگیره میلان کم قهرمان ندیده که حالا مقابل مسی اینقدر بدبخت نشون بده
پاسخ : سلام به شما آقا احمد خیلی خوش آمدی نظر شما کاملا درسته ما این مسی و هیچ کس دیگه رو قبول نداریم فقط میلان و میلانی


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام به بزرگترین سایت خبر گزاری هواداران آث میلان در ایران خوش آمدید در این سایت آخرین اخبار باشگاه میلان را به شما هواداران میلان میرسانیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • خبرگزاری001
  • بروزترین پایگاه سرگرمی و تفریحیshir1mob.ir
  • ac milan
  • عاشقانه با دلنوشته هایم
  • تیم نرم افزاری دنیزسافت
  • IRAN-PDF
  • ورزشی ها+منچستریها
  • دانلود نمونه سوال
  • فروش آنلاین کارت شارژ
  • مجله ایران من
  • .:| شارژ ایرانسل و همراه اول |:.
  • مرجع دانلود
  • FC Bayern München AG
  • دانلود کتاب
  • خرید آنلاین کارت شارژ
  • خرید کارت شارژ
  • طراحی سایت
  • هواداران تورس
  • بهترین و جالب ترین مطالب
  • هواداران تورس
  • همه چیز درباره سلبریتی ها
  • ساسان اس ام اس
  • اخبار چلسی
  • بزرگ ترین سایت اسمس و جوک
  • تصاوير و سرگرمي ◙◘◙
  • ••●آندرويدون ●••
  • جاده عشق
  • ••●آندرويدون ●••
  • جاده عشق
  • وبلاگ خبری هوادران چلسی
  • کانون هواداران باشگاه پاریس سن ژرمن
  • عباس شیردل(دستگردان)
  • عاشقانه
  • تیراندازی و شکار زوبین
  • خبر.عکس.کلیپ.دانلودو...ازمنچستریونایتد
  • طرفداران لیگهای اروپا
  • وبلاگ هواداران اینتر
  • وبلاگ هواداران اینتر
  • کل کل باشگاه های اروپا
  • پایگاه خبری هواداران کاکا در ایران
  • وبلاگ تفریحی بلک فان
  • وبلاگ هواداران رئال مادرید
  • نخستین وبلاگ هواداران مهرداد اولادی
  • بزرگترین سایت خبر گذاری هواداران آث میلان در ایران
  • پایگاه خبری هواداران چلسی
  • انجمن هواداران تیم بارسلونا
  • انجمن هواداران تیم بارسلونا
  • آخرین سلحشور پارس
  • تراختور اف سی
  • سایت رسمی باشگاه آث میلان
  • سایت پخش زنده بازی های فوتبال
  • سایت خبری شبکه های فوتبال در ماهواره
  • پخش زنده بازی های میلان از اینترنت
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2978
  • کل نظرات : 201793
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 525
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 153
  • بازدید امروز : 198
  • باردید دیروز : 564
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 3,239
  • بازدید ماه : 16,841
  • بازدید سال : 77,926
  • بازدید کلی : 2,232,118