loading...
Welcome at AC Milan fans
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
7 1 7165 anshancity
فروتن روسونری بازدید : 191 شنبه 04 آذر 1391 نظرات (0)

 نگران مقایسه شدن با پیرلو نیستم


ریکاردو مونتولیوو بر این باور است که میلان از اشتباهات پیشین خود درس های فراوینی را آموخته است و آماده ی رویارویی با یوونتوس است.

مونتولیوو به گاتزتا گفت :

" فکر می کنم قرار  داشتن در بدترین شرای ممکن ما را قدرتمند ساخته است."

" ما به کمک یک دیگر موفق شدیم تا سختی ها را پشت سر بگذاریم و همین باعث می شد که یک گروه پس از مدتی موفق تر شود."

" بدون شک ما از این مسئله که بزرگان تیم جدا شده اند ضربه دیده ایم. این به نحوی معنای از دست دادن شخصیت تیم را می دهد اما این شکاف ایجاد شده باید هر چه سریع تر پر شود. آیا من این شکاف را پر کرده ام؟ هنوز خیلی زود است که چنین بگویید. من به طور کامل در اختیار سرمربی و تیم هستم. فکر می کنم یک رهبر باید سرلوحه ی دیگران باشد."

برلوسکونی پس از دیدار از کمپ میلان اعلام کرد که ریکاردو مونتولیوو وی را به یاد پیرلو می اندازد.

" من نگران مقایسه شدن با پیرلو را نیستم. چراکه ما بازیکنان متفاوتی هستم. او بیشتر یک بازیکن بازی ساز است اما من در کار های دفاعی نیز شرکت می کنم. آنچه پیرلو برای میلان انجام داده است غیر قابل دسترس است پس من نگران مقایسه شدن با پیرلو نیستم."

میلان از حضور یک سوپراستار جدید به نام الشراوی بهره می برد.

" هیچ کس انتظار نداشت که استفان این گونه کار کند ، حتی خودش اما من همیشه به او علاقه داشتم. او بازیکن خوبی است و به طور قطع این توانایی در او وجود دارد که دفاع را به هم بریزد.قدرت شوت زنی و دقت او نیز بی نظیر است."

در سوی دیگر الکساندر پاتو اعلام کرد که آماده ی جدایی از میلان است.

"این یک شرایط غیر متعارف است. شما باید صبور باشد ، پاتو ارزش صبر کردن را دارد. او یک بازیکن فوق العاده است و من تا کنون با بازیکنی با چنین استعدادی تمرین نکرده بودم. این یک شکست خواهد بود که او میلان را ترک کند."


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام به بزرگترین سایت خبر گزاری هواداران آث میلان در ایران خوش آمدید در این سایت آخرین اخبار باشگاه میلان را به شما هواداران میلان میرسانیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • خبرگزاری001
  • بروزترین پایگاه سرگرمی و تفریحیshir1mob.ir
  • ac milan
  • عاشقانه با دلنوشته هایم
  • تیم نرم افزاری دنیزسافت
  • IRAN-PDF
  • ورزشی ها+منچستریها
  • دانلود نمونه سوال
  • فروش آنلاین کارت شارژ
  • مجله ایران من
  • .:| شارژ ایرانسل و همراه اول |:.
  • مرجع دانلود
  • FC Bayern München AG
  • دانلود کتاب
  • خرید آنلاین کارت شارژ
  • خرید کارت شارژ
  • طراحی سایت
  • هواداران تورس
  • بهترین و جالب ترین مطالب
  • هواداران تورس
  • همه چیز درباره سلبریتی ها
  • ساسان اس ام اس
  • اخبار چلسی
  • بزرگ ترین سایت اسمس و جوک
  • تصاوير و سرگرمي ◙◘◙
  • ••●آندرويدون ●••
  • جاده عشق
  • ••●آندرويدون ●••
  • جاده عشق
  • وبلاگ خبری هوادران چلسی
  • کانون هواداران باشگاه پاریس سن ژرمن
  • عباس شیردل(دستگردان)
  • عاشقانه
  • تیراندازی و شکار زوبین
  • خبر.عکس.کلیپ.دانلودو...ازمنچستریونایتد
  • طرفداران لیگهای اروپا
  • وبلاگ هواداران اینتر
  • وبلاگ هواداران اینتر
  • کل کل باشگاه های اروپا
  • پایگاه خبری هواداران کاکا در ایران
  • وبلاگ تفریحی بلک فان
  • وبلاگ هواداران رئال مادرید
  • نخستین وبلاگ هواداران مهرداد اولادی
  • بزرگترین سایت خبر گذاری هواداران آث میلان در ایران
  • پایگاه خبری هواداران چلسی
  • انجمن هواداران تیم بارسلونا
  • انجمن هواداران تیم بارسلونا
  • آخرین سلحشور پارس
  • تراختور اف سی
  • سایت رسمی باشگاه آث میلان
  • سایت پخش زنده بازی های فوتبال
  • سایت خبری شبکه های فوتبال در ماهواره
  • پخش زنده بازی های میلان از اینترنت
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2978
  • کل نظرات : 203586
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 525
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 139
  • بازدید امروز : 256
  • باردید دیروز : 2,313
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,357
  • بازدید ماه : 12,065
  • بازدید سال : 73,150
  • بازدید کلی : 2,227,342