loading...
Welcome at AC Milan fans
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
7 1 7163 anshancity
فروتن روسونری بازدید : 299 دوشنبه 30 آبان 1390 نظرات (1)
زلاتان ایبراهیموویچ در آستانه بازی با باشگاه سابق خود رد صحبت هایی اعلام کرد " میلان بزرگترین باشگاهی است که من تا به حال در آن بازی کرده ام" این دو تیم باید چهارشنبه شب در قالب لیگ قهرمانان اروپا در سن سیرو به مصاف هم بروند و 16 ماه از زمان ترک زلاتان از بارسلون می گذرد. این ستاره سوئدی در مصاحبه با سایت رسمی یوفا دات کام چنین گفت " از روز نخستی که در میلان حضور یافتم احساس کردم در خانه خود هستم.آن ها با آغوش باز از من استقبال کردند" " فکر می کنم میلان بزرگترین باشگاهی است که تا به حال برای آن بازی کرده ام.این شهر پس از مالمو , خانه دوم من است جایی که من متولد شدم و سال هایی را در آنجا گذراندم" " برخی از مردم بر این باور هستند زمانی که برای تیم اینتر بازی کنید انتقال به میلان غیرممکن می باشد اما من از یوونتوس به اینتر منتقل شدم و فکر می کنم این حتی سخت تر بود" " گذشته و آینده دچار رنجش من نمی شود.من تمام تلاش خود را خواهم کرد تا بهترین نتایج برای خود و باشگاهم را فراهم کنم" " برای من این بسیار مهم و ارزشمند است زمانی که شما بازی می کنید و احساس خوشحالی می کنید چرا که اگر شما از بازی کردن در آن تیم خوشحال و راضی باشید همه چیز برای شما آسان تر خواهد شد و این احساسی است که شما در اینجا چه داخل و چه خارج از زمین احساس می کنید" " تلاش های من در بارسلونا به پایان رسید بنابراین بهترین چیز انتقال من بود.من به مانند یک مرد ایستادم و در کنار هم ما راه حلی برای این وضعیت پیدا کردیم و من نقل مکان کردم" " بازی برابر بارسلونا آن هم در سن سیرو یک بازی فوق العاده و هیجان انگیز خواهد بود و بدون شک ما در برابر بهترین تیم حال حاضر جهان بازی خواهیم کرد" " حتی زمانی که من بارسلونا را ترک کردم از این نکته آگاه بودم که در حال ترک کردن بهترین تیم حال حاضر جهان هستم اما برای من و تمامی دست اندرکاران بهترین انتخاب بود که باشگاه را ترک کنم" " حال با کمی مشاهده به نتایج به این نکته پی می بریم که انتقال من برای هر دو طرف بهرین نتیجه بوده است" " برای من بازی در برابر باشگاه سابق یک دغدغه شخصی نمی باشد.البته احساسی می باشد, یک بازی بزرگ اما در پایان شبیه به بازی های دیگر است و به هیچ مواد مخدر دیگری برای انجام این بازی نیاز نیست!!!"
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Caseyfuers در تاریخ 1395/11/02 و 14:51 دقیقه ارسال شده است

wh0cd461300 elavil 10mg tadacip 20 buy kamagra online valtrex baclofen online generic cymbalta adalat atenolol 50 mg tablets furosemide


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام به بزرگترین سایت خبر گزاری هواداران آث میلان در ایران خوش آمدید در این سایت آخرین اخبار باشگاه میلان را به شما هواداران میلان میرسانیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • خبرگزاری001
  • بروزترین پایگاه سرگرمی و تفریحیshir1mob.ir
  • ac milan
  • عاشقانه با دلنوشته هایم
  • تیم نرم افزاری دنیزسافت
  • IRAN-PDF
  • ورزشی ها+منچستریها
  • دانلود نمونه سوال
  • فروش آنلاین کارت شارژ
  • مجله ایران من
  • .:| شارژ ایرانسل و همراه اول |:.
  • مرجع دانلود
  • FC Bayern München AG
  • دانلود کتاب
  • خرید آنلاین کارت شارژ
  • خرید کارت شارژ
  • طراحی سایت
  • هواداران تورس
  • بهترین و جالب ترین مطالب
  • هواداران تورس
  • همه چیز درباره سلبریتی ها
  • ساسان اس ام اس
  • اخبار چلسی
  • بزرگ ترین سایت اسمس و جوک
  • تصاوير و سرگرمي ◙◘◙
  • ••●آندرويدون ●••
  • جاده عشق
  • ••●آندرويدون ●••
  • جاده عشق
  • وبلاگ خبری هوادران چلسی
  • کانون هواداران باشگاه پاریس سن ژرمن
  • عباس شیردل(دستگردان)
  • عاشقانه
  • تیراندازی و شکار زوبین
  • خبر.عکس.کلیپ.دانلودو...ازمنچستریونایتد
  • طرفداران لیگهای اروپا
  • وبلاگ هواداران اینتر
  • وبلاگ هواداران اینتر
  • کل کل باشگاه های اروپا
  • پایگاه خبری هواداران کاکا در ایران
  • وبلاگ تفریحی بلک فان
  • وبلاگ هواداران رئال مادرید
  • نخستین وبلاگ هواداران مهرداد اولادی
  • بزرگترین سایت خبر گذاری هواداران آث میلان در ایران
  • پایگاه خبری هواداران چلسی
  • انجمن هواداران تیم بارسلونا
  • انجمن هواداران تیم بارسلونا
  • آخرین سلحشور پارس
  • تراختور اف سی
  • سایت رسمی باشگاه آث میلان
  • سایت پخش زنده بازی های فوتبال
  • سایت خبری شبکه های فوتبال در ماهواره
  • پخش زنده بازی های میلان از اینترنت
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2978
  • کل نظرات : 203586
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 525
  • آی پی امروز : 96
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 419
  • باردید دیروز : 649
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,207
  • بازدید ماه : 9,915
  • بازدید سال : 71,000
  • بازدید کلی : 2,225,192