loading...
Welcome at AC Milan fans
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
7 1 7165 anshancity
فروتن روسونری بازدید : 219 جمعه 28 مهر 1391 نظرات (0)

مصاحبه آلگری پیش از دیدار مقابل لاتزیو

Massimiliano Allegri
ماسیمیلیانو آلگری از حمایتی که از سوی مسئولان میلان دریافت کرده خوشحال است، وی همچنین از بازگشت الکساندر پاتو به میادین ابراز رضایت می‌کند، و از عملکرد سرمربی لاتزیو حیرت‌زده است.

 

میلان علی‌رقم اختلاف 8 امتیازی خود با لاتزیو، در چهارچوب هفته هشتم رقابت‌های سری‌آ 13-2012 در استادیوم المپیکو رم، به مصاف این تیم خواهد رفت.

 

آلگری در مورد وضعیت میلان در این دیدار سخنانی بر زبان آورد: از سخنان نائب‌رئیس باشگاه، آدریانو گالیانی، که در راستای حمایت از من بود بسیار خوشحال شدم، اما همچنین تمام باشگاه نیز حمایت خود را از من و تیم به عمل آورده‌اند. من تایید می‌کنم که بدست آوردن تنها 7 امتیاز در جدول و تا این مقطع از فصل چندان مناسب نیست، اما بازیکنان ما بسیار جوان هستند، و به زمان بیشتری نیاز دارند. ما هنوز جا برای بهبودی داریم، اما به نظر من همین تیم تاکنون در بعضی دیدارها نمایش‌های خوبی از خود ارائه داده است.

 

میلان در این فصل موقعیت‌های گلزنی بسیاری را در دیدارهای خود از دست داده است، تا جایی که بسیاری از خبرنگاران از آلگری در مورد علاقه وی برای به خدمت گرفتن مهاجمی مانند میروسلاو کلوزه سوال پرسیده‌اند: من به کلوزه فکر نمی‌کنم، ما بازیکنانی در اختیار داریم که توان به ثمر رساندن گل‌های بسیاری را دارند. من از عملکرد پتکوویچ حیرت‌زده شده‌ام، او به سرعت خود را با فوتبال ایتالیا وقف داده است. او بسیار باهوش است، و بازیکنان خوبی نیز در اختیار دارد.

 

اما باید در این دیدار بسیار محتاط باشیم، لاتزیو تیمی است که وقتی گلی به ثمر می‌رساند به سختی تحت فشار قرار می‌گیرد. هر دو تیم از اهمیت بالای این دیدار واقفند.

 

روبینیو، آبیاتی، و آمبروزینی در این دیدار میلان را همراهی نخواهند کرد، اما آلگری برای اولین بار در فصل جاری از حضور الکساندر پاتو بهره خواهد برد: من احساس می‌کنم که بازگشت پاتو برای ما بسیار متفاوت خواهد بود. او در حال حاضر بسیار آماده است، و احساس ترسی که پیش از این در وجود وی بود از بین رفته است. البته او تعداد بسیاری از دیدارهای میلان را از دست داده است، و نیاز به زمان دارد تا خود را با تیم هماهنگ کند. پاتو از دقیقه اول؟ ممکن است، اما من فکر می‌کنم که پاتزینی مهره اصلی ما در این دیدار باشد.

 

کوین-پرینس بواتنگ و آنتونیو نوچرینو ستارگان میلان در فصل گذشته بودند، اما در این فصل از افت محسوسی رنج برده‌اند: بوا هرگز عقب نکشیده است، اما به مانند فصل پیش بسیار تلاش می‌کند، نوچه در فصل گذشته مقابل پارما بسیار خوب عمل کرد، و نشان داد که در عمق خط میانی بسیار موفق است. او تمام نشده است، اما این بسیار مهم است که من می‌دانم او در چه جایی و چه شرایطی برای تیم مهم واقع خواهد شد
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام به بزرگترین سایت خبر گزاری هواداران آث میلان در ایران خوش آمدید در این سایت آخرین اخبار باشگاه میلان را به شما هواداران میلان میرسانیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • خبرگزاری001
  • بروزترین پایگاه سرگرمی و تفریحیshir1mob.ir
  • ac milan
  • عاشقانه با دلنوشته هایم
  • تیم نرم افزاری دنیزسافت
  • IRAN-PDF
  • ورزشی ها+منچستریها
  • دانلود نمونه سوال
  • فروش آنلاین کارت شارژ
  • مجله ایران من
  • .:| شارژ ایرانسل و همراه اول |:.
  • مرجع دانلود
  • FC Bayern München AG
  • دانلود کتاب
  • خرید آنلاین کارت شارژ
  • خرید کارت شارژ
  • طراحی سایت
  • هواداران تورس
  • بهترین و جالب ترین مطالب
  • هواداران تورس
  • همه چیز درباره سلبریتی ها
  • ساسان اس ام اس
  • اخبار چلسی
  • بزرگ ترین سایت اسمس و جوک
  • تصاوير و سرگرمي ◙◘◙
  • ••●آندرويدون ●••
  • جاده عشق
  • ••●آندرويدون ●••
  • جاده عشق
  • وبلاگ خبری هوادران چلسی
  • کانون هواداران باشگاه پاریس سن ژرمن
  • عباس شیردل(دستگردان)
  • عاشقانه
  • تیراندازی و شکار زوبین
  • خبر.عکس.کلیپ.دانلودو...ازمنچستریونایتد
  • طرفداران لیگهای اروپا
  • وبلاگ هواداران اینتر
  • وبلاگ هواداران اینتر
  • کل کل باشگاه های اروپا
  • پایگاه خبری هواداران کاکا در ایران
  • وبلاگ تفریحی بلک فان
  • وبلاگ هواداران رئال مادرید
  • نخستین وبلاگ هواداران مهرداد اولادی
  • بزرگترین سایت خبر گذاری هواداران آث میلان در ایران
  • پایگاه خبری هواداران چلسی
  • انجمن هواداران تیم بارسلونا
  • انجمن هواداران تیم بارسلونا
  • آخرین سلحشور پارس
  • تراختور اف سی
  • سایت رسمی باشگاه آث میلان
  • سایت پخش زنده بازی های فوتبال
  • سایت خبری شبکه های فوتبال در ماهواره
  • پخش زنده بازی های میلان از اینترنت
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2978
  • کل نظرات : 203586
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 525
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 139
  • بازدید امروز : 334
  • باردید دیروز : 2,313
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,435
  • بازدید ماه : 12,143
  • بازدید سال : 73,228
  • بازدید کلی : 2,227,420