loading...
Welcome at AC Milan fans
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
7 1 7163 anshancity
فروتن روسونری بازدید : 234 پنجشنبه 23 شهریور 1391 نظرات (0)

 مو های استفان را ندارم که به این سرعت مشهور شوم

صحبت های جالب دی شیلیو را در اینجا می توانید مشاهده کنید ماتیای دی شیلیو مدافع جوان میلان که در ماه اکتبر 20 ساله خواهد شد در دو بازی نخست میلان جانشین آباته ی مصدوم شد و درخشش او موجب شد تا در تیم ملی زیر 21 ساله های ایتالیا حضور پیدا کند و البته در آن تیم نیز درخشان ظاهر شود. وی که با درخشش در این دو بازی توانست لقب تاسوتی جدید و یا بارزی جدید را برای خود به ارمغان بیاورد بر این باور است که هنوز برای رسیدن به این القاب زمان زیادی باقی مانده است و می خواهد همچنان بدرخشد.

" من هنوز مشهور نشده ام. من موهایم مثل مدل موهای استفان نیست که بخواهم به سرعت مشهور شوم و همه من را بشناسند. حقیقتش را بخواهید این طور بهتر است چرا که می توانم زندگی خصوصی ام را نگه دارم. اما راستش را بخواهید وقتی مردم مرا نگه می دارند تا از من امضا بخواهند خیلی خوشحال می شوم."

" استفان پسر خوبی است و من برای او خوشحال هستم. او استعداد خوبی دارد و این را به خوبی در سال گذشته نشان داده است. در فصل جدید او جای بیشتری برای نشان دادن توانایی هایش خواهد داشت."

" بله فصل گذشته بازیکنان قدیمی میلان از این تیم جدا شدند بازیکنانی که واقعا برای ما مهم بودند اما اکنون هم تیمی هایم به خوبی می دانند وقتی از رختکن خارج می شوند باید آرامش داشته باشند و تلاش کنند که به هدف نهایی خود برسیم."

" تیم ما به اندازه ی کافی خوب است اگر چه بازیکنان بزرگی را از دست داده ایم اما هنوز بازیکنان مهمی در میلان هستند."

او در رابطه با مقایسه شدنش با مالدینی گفت :

"زمانی که کودک بودم همیشه بازی های مالدینی را دنبال می کردم چرا که او هم مانند من یک مدافع بود و البته او کاپیتان تیم من بود. به نظر من مقایسه شدن با او نیاز به زمان بیشتری دارم چرا که اکنون تازه شروع کار برای من است. با این حال این یک افتخار بزرگ است و امیدوارم بتوانم افتخارات مالدینی را تکرار کنم."

"بازی در تیم ملی ایتالیا فوق العاده بود اما من الان به این فکر می کنم که برای تیم میلان و تیم زیر 21 ساله ها کار کنم.آن گاه باید منتظر دعوت شدن به تیم ملی باشم. "

"برای من فرقی نمی کند، من می توانم در سمت چپ نیز بازی کنم چرا که می توانم از پای چپ خود نیز استفاده کنم. با بازی کردن در سمت چپ مشکلی ندارم."

" تاسوتی ؟ من خیلی از او تشکر می کنم که چنین صحبت هایی در رابطه با من کرده است و البته کمک هایی که به من کرده است. در هر بازی یا هر جلسه ی تمرینی او آماده است تا نصیحت های لازم را به من بدهد و البته به من کمک کند. من خود را مدیون او می دانم."

تاسوتی پیش از این گفته بود " زمانی که به دی شیلوی نگاه می کنم خودم را در لباس شماره ی 2 میلان می بینم."

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام به بزرگترین سایت خبر گزاری هواداران آث میلان در ایران خوش آمدید در این سایت آخرین اخبار باشگاه میلان را به شما هواداران میلان میرسانیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • خبرگزاری001
  • بروزترین پایگاه سرگرمی و تفریحیshir1mob.ir
  • ac milan
  • عاشقانه با دلنوشته هایم
  • تیم نرم افزاری دنیزسافت
  • IRAN-PDF
  • ورزشی ها+منچستریها
  • دانلود نمونه سوال
  • فروش آنلاین کارت شارژ
  • مجله ایران من
  • .:| شارژ ایرانسل و همراه اول |:.
  • مرجع دانلود
  • FC Bayern München AG
  • دانلود کتاب
  • خرید آنلاین کارت شارژ
  • خرید کارت شارژ
  • طراحی سایت
  • هواداران تورس
  • بهترین و جالب ترین مطالب
  • هواداران تورس
  • همه چیز درباره سلبریتی ها
  • ساسان اس ام اس
  • اخبار چلسی
  • بزرگ ترین سایت اسمس و جوک
  • تصاوير و سرگرمي ◙◘◙
  • ••●آندرويدون ●••
  • جاده عشق
  • ••●آندرويدون ●••
  • جاده عشق
  • وبلاگ خبری هوادران چلسی
  • کانون هواداران باشگاه پاریس سن ژرمن
  • عباس شیردل(دستگردان)
  • عاشقانه
  • تیراندازی و شکار زوبین
  • خبر.عکس.کلیپ.دانلودو...ازمنچستریونایتد
  • طرفداران لیگهای اروپا
  • وبلاگ هواداران اینتر
  • وبلاگ هواداران اینتر
  • کل کل باشگاه های اروپا
  • پایگاه خبری هواداران کاکا در ایران
  • وبلاگ تفریحی بلک فان
  • وبلاگ هواداران رئال مادرید
  • نخستین وبلاگ هواداران مهرداد اولادی
  • بزرگترین سایت خبر گذاری هواداران آث میلان در ایران
  • پایگاه خبری هواداران چلسی
  • انجمن هواداران تیم بارسلونا
  • انجمن هواداران تیم بارسلونا
  • آخرین سلحشور پارس
  • تراختور اف سی
  • سایت رسمی باشگاه آث میلان
  • سایت پخش زنده بازی های فوتبال
  • سایت خبری شبکه های فوتبال در ماهواره
  • پخش زنده بازی های میلان از اینترنت
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2978
  • کل نظرات : 203586
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 525
  • آی پی امروز : 135
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 2,054
  • باردید دیروز : 649
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,842
  • بازدید ماه : 11,550
  • بازدید سال : 72,635
  • بازدید کلی : 2,226,827