loading...
Welcome at AC Milan fans
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
7 1 7163 anshancity
فروتن روسونری بازدید : 278 شنبه 04 شهریور 1391 نظرات (1)

پاتزینی: به میلان نمی‌‌توانستم نه بگویم.

Giampaolo Pazzini

پاتزینی و کاسانو بین دو باشگاه همشهری میلان معاوضه شدند در اولین‌ مصاحبه خود عنوان کرد، رد کردن پیشنهاد باشگاه میلان غیر ممکن بود. پاتزینی در ازای کاسانو و مبلغ ۷ میلیون یورو به باشگاه میلان پیوست.

 

در اولین ساعات حضور در کمپ باشگاه میلان، شور و شوق فراوانی‌ در من ایجاد شد. این مذاکره انتقال، بسیار سریع انجام شد که من بسیار خوشحال هستم به باشگاه اول شهر میلان وارد شدم.

من بسیار مصمّم هستم به دوران اوج خود باز گردم و بهترین نمایش را برای میلان اجرا کنم. اگر به ۵ماه گذشته بازگردیم خواهیم دید که من یکی‌ از چهره‌های کلیدی در تیم ملی‌ بودم و می‌خواهم به همان فرم ایده ال برگردم. من الان در آمادگی کامل به سر می‌‌برم تا در برابر سمپدوریا بازی کنم. اگر به گذشته باز گردیم همه می‌‌دانند که من چقدر برای سمپدوریا زحمت کشیدم.


خروج از سمپدریا در ژانویه ۲۰۱۱ به نظر می‌رسید که بدترین تصمیم در آن زمان بود. با خروج پاتزینی و کاسانو از سمپدوریا، این باشگاه دچار افول شد و همه اذعان می‌کردند پاتزو با این انتقال دچار طلسم شده‌ است و برای همین در اینتر فصل ناامید کننده‌ای داشته است. ولی‌ وی با صداقت برخورد کرده و از این انتقال ابراز خوشحالی‌ نکرده بود.

 

من صادق بودم ولی‌ انتظار این برخورد را از سوی باشگاه و هوادارانش نداشتم.  در آن زمان تصمیم را باشگاه گرفته بود و من به آن احترام گذاشتم و بابت همین وجدان من راحت است. همان‌طور که در اینتر، من تماس تلفنی از باشگاه دریافت کردم مبنی بر اینکه من در برنامه‌های آینده باشگاه جایی‌ ندارم. من نمی‌خواستم که با باشگاه به خاطر این اختلاف نظر وارد یک جنجال شوم و این در حالی بود که از هم تیمی‌های سابق خود پیام‌های مثبتی دریافت می‌کردم.

من همیشه به کاسانو گفته بودم که برای حل مشکلات وی من باید پیش قدم شوم تا وی بتواند در صفحه اول روزنامه‌ها باشد. او بازیکن بزرگی‌ بود و خواهد بود. من در باشگاه میلان خوشحال هستم ونمیدانم چرا آنتونیو نتوانست به این مطلب دست یابد.

من در اینجا دوست دوران جوانیم را یافتم، من با مونتولیوو از جوانان باشگاه آتالانتا در کنار هم بودیم، این مایه خوشحالی‌ مضاعف من می‌‌باشد که دوباره با وی در یک تیم هستم.


وی همچنین در مورد دربی دلا‌مادونینا سوال شد و این‌چنین پاسخ داد:

من نه تنها در دربی بلکه در همه بازی‌‌ها می‌خواهم بدرخشم و برای باشگاه میلان گلزنی کنم تا بتوانم به تیم ملی‌ بازگردم.

من بازیکنان جوان زیادی در باشگاه میلان می‌‌بینم و دلیل نگرانی هواداران را درک می‌کنم ولی‌ به آنها اطمینان می‌‌دهم که میلان قدرتمند باقی‌ خواهد ماند. کاکا؟ او یک قهرمان است و خوشحال خواهم شد که در کنار او بازی‌ کنم، اما آمدن کاکا به باشگاه مربوط می‌‌شود و من فقط باید منتظر بمانم و امیدوارم جواب رئال مثبت باشد.


من افتخار می‌کنم که پیراهن باشگاه میلان را به تن خواهم کرد. من دوست ندارم وعده بدهم، زیرا می‌خواهم در زمین به انتظاراتی که از من می‌رود  پاسخ دهم. چه کسی‌ را الگو قرار داده ام؟ در این زمینه باید بگویم باشگاه میلان همیشه مهاجمان گلزنی داشته که در درجه اول ون باستن مرا مبهوت خود می‌‌کند. ولی‌ در حال حاضر باید بگویم دوست دارم مانند اینزاگی باشم و گل‌های حساس و فراوانی‌ را به ثمر برسانم. شماره برای من فرقی‌ ندارم ولی‌ هر شماره با روی لباس میلان مسئولیت فرد را بیشتر می‌کند.

 


ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط 537band در تاریخ 1348/10/11 و 21:11 دقیقه ارسال شده است

سلام
وبت عالی بود
ممنون میشم منو لینک
کنی
ما میخوام یه مرجعی برپا کنیم واسه پاتوق رپر های داخل ایران با لینک کردنت کمک بزرگی به ما میکنیشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام به بزرگترین سایت خبر گزاری هواداران آث میلان در ایران خوش آمدید در این سایت آخرین اخبار باشگاه میلان را به شما هواداران میلان میرسانیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • خبرگزاری001
  • بروزترین پایگاه سرگرمی و تفریحیshir1mob.ir
  • ac milan
  • عاشقانه با دلنوشته هایم
  • تیم نرم افزاری دنیزسافت
  • IRAN-PDF
  • ورزشی ها+منچستریها
  • دانلود نمونه سوال
  • فروش آنلاین کارت شارژ
  • مجله ایران من
  • .:| شارژ ایرانسل و همراه اول |:.
  • مرجع دانلود
  • FC Bayern München AG
  • دانلود کتاب
  • خرید آنلاین کارت شارژ
  • خرید کارت شارژ
  • طراحی سایت
  • هواداران تورس
  • بهترین و جالب ترین مطالب
  • هواداران تورس
  • همه چیز درباره سلبریتی ها
  • ساسان اس ام اس
  • اخبار چلسی
  • بزرگ ترین سایت اسمس و جوک
  • تصاوير و سرگرمي ◙◘◙
  • ••●آندرويدون ●••
  • جاده عشق
  • ••●آندرويدون ●••
  • جاده عشق
  • وبلاگ خبری هوادران چلسی
  • کانون هواداران باشگاه پاریس سن ژرمن
  • عباس شیردل(دستگردان)
  • عاشقانه
  • تیراندازی و شکار زوبین
  • خبر.عکس.کلیپ.دانلودو...ازمنچستریونایتد
  • طرفداران لیگهای اروپا
  • وبلاگ هواداران اینتر
  • وبلاگ هواداران اینتر
  • کل کل باشگاه های اروپا
  • پایگاه خبری هواداران کاکا در ایران
  • وبلاگ تفریحی بلک فان
  • وبلاگ هواداران رئال مادرید
  • نخستین وبلاگ هواداران مهرداد اولادی
  • بزرگترین سایت خبر گذاری هواداران آث میلان در ایران
  • پایگاه خبری هواداران چلسی
  • انجمن هواداران تیم بارسلونا
  • انجمن هواداران تیم بارسلونا
  • آخرین سلحشور پارس
  • تراختور اف سی
  • سایت رسمی باشگاه آث میلان
  • سایت پخش زنده بازی های فوتبال
  • سایت خبری شبکه های فوتبال در ماهواره
  • پخش زنده بازی های میلان از اینترنت
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2978
  • کل نظرات : 203586
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 525
  • آی پی امروز : 134
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 1,810
  • باردید دیروز : 649
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,598
  • بازدید ماه : 11,306
  • بازدید سال : 72,391
  • بازدید کلی : 2,226,583