loading...
Welcome at AC Milan fans
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
7 1 7163 anshancity
فروتن روسونری بازدید : 276 یکشنبه 22 مرداد 1391 نظرات (3)

مصاحبه شبکه اختصاصی میلان با کریستین زاپاتا

مصاحبه شبکه اختصاصی میلان با کریستین زاپاتا
چند روز پیش به طرز ناگهانی یک انتقال شگفت‌انگیز برای میلان رخ داد. کریستین زاپاتا، مدافع میانی باشگاه ویارئال اسپانیا، به عنوان بازیکن میلان معرفی شد.

 

این بازیکن که 31 آگست 2005 به باشگاه اودینزه ایتالیا پیوست و 6 سال در این باشگاه بازی کرد، زاپاتا در ادنیزه نمایش‌های با کیفیتی از خود نشان داد. در همین راستا، تابستان سال گذشته باشگاه‌های بسیاری از جمله لیورپول به دنبال این مدافع بلندقامت بودند، اما در نهایت ویارئال با پرداخت 7 میلیون یورو، قراردادی 5 ساله با این مدافع سیه‌چرده امضا کرد.



بعد از سقوط ویارئال به دسته پایین‌تر در اسپانیا، باشگاه‌های زیادی فرصت را غنیمت شمردند و به دنبال بازیکن‌های این تیم رفتند. بعد از فصل کم‌فروغی که زاپاتا در ویارئال داشت، رسانه‌های ایتالیایی احتمال بازگشت زاپاتا به کالچو را در تابستان امسال مطرح کردند، و میلان که با فروش تیاگو سیلوا به دنبال یک مدافع میانی بود، به سراغ این مدافع موفق رفت، و توانست قراردادی قرضی با باشگاه ویارئال امضا کند، همچنین قرارداد وی در پایان فصل با میلان دائمی خواهد شد.


حال چند روز پس از پیوستن او به میلان، شبکه اختصاصی میلان با او مصاحبه‌ای انجام داد. کریستین زاپاتا در جملاتی بیان کرد: وقتی من به اسپانیا رفتم، خیلی زود از من در سمت راست دفاع استفاده کردند، و من تا بتوانم خود را تا با این پست وقف بدم، دچار افت کیفی شدم.

 

میلان دو تن  از بهترین مدافعان میانی جهان را از دست داده است، و اکنون من ثابت می‌کنم که کیفیت حضور در چنین باشگاهی را دارم. از این مساله هراسی ندارم که دنباله‌رو تیاگو سیلوا در میلان باشم. بازیکن‌های بسیار خوبی اینجا حضور دارند، و من سخت کار می‌کنم تا بتوانم برای میلان نمایش‌های خوبی ارائه بدهم. پست اصلی من دفاع میانی است، اما توانایی حضور در سمت راست خط دفاعی را نیز دارم، اما در نهایت، در هر پستی احتیاج به من باشد، بازی خواهم کرد.

 

من سابقه بازی در پست دفاع میانی به همراه ماریو یپس در تیم ملی کلومبیا را دارم. اما برای پیوستن به میلان با او صحبتی نکردم. به میلان امدم چون باشگاه بزرگی است و همیشه رقیب تیم‌های بزرگ برای کسب جام است. کاسانو فردی بسیار دلسوز است، او همیشه خندان است، این برای ترکیب یک تیم بسیار خوب است.

 

وی همچنین در مورد علت انتخاب شماره 17 در میلان گفت: من شماره 17 را انتخاب کردم، چون دخترم در این روز متولد شد.


این مدافع با کیفیت و جوان، سابقه بیش از 200 بازی در تیم‌های مختلف، از جمله حدود 170 حضور برای اودینزه دارد. حال میلان به شدت وضعیت جورپه روسی، دیگر بازیکن ویارئال اسپانیا را زیر نظر دارد و به دنبال این است که این مهاجم را به تیم خود اضافه کند.


ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Jasonendup در تاریخ 1397/05/07 و 23:51 دقیقه ارسال شده است

проститутки новосибирск
проститутки новосибирска
проститутки новосибирска
вызов шлюх
индивидуалки новосибирск
знакомства новосибирск
Эротический массаж в Новосибирске
миньет в авто
трансы новосибирска
услуги госпожи новосибирск
зрелые проститутки новосибирска
дешевые проститутки
проститутки в Советском районе Новосибирска
проститутки в Кировском районе
проститутки в Первомайском районе
проститутки в Ленинском районе
проститутки в Октябрьском районе Новосибирска
проститутки в Заельцовском районе
проститутки в Центральном районе
проститутки в Дзержинском районе
проститутки в Калиниском районе Новосибирска

این نظر توسط Girls-nsk در تاریخ 1397/05/04 و 16:35 دقیقه ارسال شده است

проститутки новосибирска
проститутки новосибирска
индивидуалки новосибирска
секс знакомства новосибирска
Эротический массаж Новосибирск
миньет в авто в Новосибирске
трансы новосибирска
услуги госпожи новосибирск
зрелые проститутки новосибирска
дешевые проститутки новосибирска

این نظر توسط Charlespax در تاریخ 1397/05/01 و 2:33 دقیقه ارسال شده است

проститутки новосибирска
индивидуалки новосибирск
секс знакомства новосибирска
Эротический массаж в Новосибирске
миньет в авто
транссексуалы новосибирск
бдсм новосибирск
зрелые проститутки новосибирск
дешевые проститутки


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام به بزرگترین سایت خبر گزاری هواداران آث میلان در ایران خوش آمدید در این سایت آخرین اخبار باشگاه میلان را به شما هواداران میلان میرسانیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • خبرگزاری001
  • بروزترین پایگاه سرگرمی و تفریحیshir1mob.ir
  • ac milan
  • عاشقانه با دلنوشته هایم
  • تیم نرم افزاری دنیزسافت
  • IRAN-PDF
  • ورزشی ها+منچستریها
  • دانلود نمونه سوال
  • فروش آنلاین کارت شارژ
  • مجله ایران من
  • .:| شارژ ایرانسل و همراه اول |:.
  • مرجع دانلود
  • FC Bayern München AG
  • دانلود کتاب
  • خرید آنلاین کارت شارژ
  • خرید کارت شارژ
  • طراحی سایت
  • هواداران تورس
  • بهترین و جالب ترین مطالب
  • هواداران تورس
  • همه چیز درباره سلبریتی ها
  • ساسان اس ام اس
  • اخبار چلسی
  • بزرگ ترین سایت اسمس و جوک
  • تصاوير و سرگرمي ◙◘◙
  • ••●آندرويدون ●••
  • جاده عشق
  • ••●آندرويدون ●••
  • جاده عشق
  • وبلاگ خبری هوادران چلسی
  • کانون هواداران باشگاه پاریس سن ژرمن
  • عباس شیردل(دستگردان)
  • عاشقانه
  • تیراندازی و شکار زوبین
  • خبر.عکس.کلیپ.دانلودو...ازمنچستریونایتد
  • طرفداران لیگهای اروپا
  • وبلاگ هواداران اینتر
  • وبلاگ هواداران اینتر
  • کل کل باشگاه های اروپا
  • پایگاه خبری هواداران کاکا در ایران
  • وبلاگ تفریحی بلک فان
  • وبلاگ هواداران رئال مادرید
  • نخستین وبلاگ هواداران مهرداد اولادی
  • بزرگترین سایت خبر گذاری هواداران آث میلان در ایران
  • پایگاه خبری هواداران چلسی
  • انجمن هواداران تیم بارسلونا
  • انجمن هواداران تیم بارسلونا
  • آخرین سلحشور پارس
  • تراختور اف سی
  • سایت رسمی باشگاه آث میلان
  • سایت پخش زنده بازی های فوتبال
  • سایت خبری شبکه های فوتبال در ماهواره
  • پخش زنده بازی های میلان از اینترنت
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2978
  • کل نظرات : 203586
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 525
  • آی پی امروز : 123
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 1,332
  • باردید دیروز : 649
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,120
  • بازدید ماه : 10,828
  • بازدید سال : 71,913
  • بازدید کلی : 2,226,105