loading...
Welcome at AC Milan fans
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
7 1 7163 anshancity
فروتن روسونری بازدید : 287 پنجشنبه 29 تیر 1391 نظرات (1)

از میلان ممنونم، آنها لبخند را به چهره من بازگرداندند


زلاتان ابراهیموویچ بعد از پیوستن به پاری‌سن‌ژرمن از میلان به خاطر آنچه وی بازگردادن لبخند به چهره خود عنوان می‌کند، تشکر می‌کند و اعلام می‌کند که میلان همیشه در قلب او جای خواهد داشت، اما در عین حال او به پروژه باشگاه جدید خود بسیار امیدوار است.

 

زلاتان ابراهیموویچ اکنون به طور رسمی بازیکن پاری‌سن‌ژرمن محسوب می‌شود. وی قراردادی 3 ساله با باشگاه پاریسی به امضا رساند، و گفته می‌شود میزان دستمزد او 13 میلیون یورو در سال تعیین شده است. زلاتان امروز به همراه مارکو وراتی از پسکارا به عنوان دو خرید جدید باشگاه پاریسی معرفی شدند. وی در اولین مصاحبه خود بعد از پیوستن به پی‌اس‌جی از میلان تشکر کرد، و پیوستن به پی‌اس‌جی را تصمیم خود عنوان کرد.

 

من خوشحالم، من در نهایت بازیکن پی‌اس‌جی هستم. من برای این باشگاه خوشحالم، همچنین برای هواداران آن. اینجا در پاری‌سن‌ژرمن پروژه بسیار جالبی استارت خورده است، پروژه‌ای که من نیز می‌خواهم بخشی از آن باشم. من از این مساله که مدتی در میلان حضور داشتم بسیار خوشحالم، میلان باشگاهی بود که خنده را به چهره من بازگرداند. من خاطرات بسیار خوبی با میلان داشته‌ام، و به همین علت این باشگاه برای همیشه در قلب من جای خواهد داشت.


برای میلان آرزوی موفقیت دارم. آنها پیش از عضویت من در این باشگاه موفق بوده‌اند، و بعد از من نیز به موفقیت‌های خود ادامه خواهند داد. من هر آنچه در توانم بود برای میلان ارائه دادم، و به همین علت اکنون هیچ افسوسی از بابت کم‌کاری احتمالی برای این باشگاه ندارم. من از ابتدا سعی کردم در مورد میلان بسیار مثبت فکر کنم، من تمایل داشتم تا میلان آخرین باشگاهی باشد که من در آن به صورت حرفه‌ای به فوتبال خود ادامه می‌دهم، اما هیچ‌کس از اتفاقاتی که در آینده رخ می‌دهد باخبر نیست. نمی‌خواهم به گذشته فکر کنم، و دوست دارم که تمرکز خود را بر روی آینده حفظ کنم، هیچ مقامی در میلان من را مجبور به ترک باشگاه نکرد، و این تصمیم کاملاً بنا بر اراده من صورت گرفت.


این تصمیم من بود که به پاری‌سن‌ژرمن بپیوندم، به محض این که نمایندگانی از این باشگاه با نمایندگان من ملاقات داشتند، من می‌دانستم که این انتقال صورت خواهد گرفت. من می‌خواهم از پاری‌سن‌ژرمن نیز تشکر کنم، چرا که آنها در حال تبدیل کردن غیرممکن به ممکن هستند. من پا به یک تیم رویایی گذاشته‌ام، آنها بهترین مدافع جهان را در اختیار دارند، تیاگو سیلوا. تا زمانی که سیلوا در پشت سر من قرار دارد، من نگران دروازه خودی نیستم.


چه کسی نمیخواهد اینجا باشد؟ پاری‌سن‌ژرمن برای برنده شدن جام ساخته شده است. این آینده ماست، باشگاه‌هایی که قدرت ما را در اختیار داشته باشند بسیار معدودند. ما میتوانم در میان 5 و یا حتی 3 تیم برتر جهان قرار بگیریم. ما باید به جلو بنگریم، و تلاش خود را آغاز کنیم. ترک من و تیاگو سیلوا برای میلان ضربه بزرگی خواهد بود، هم برای میلان و هم برای ایتالیا. با خروج من و سیلوا از سری‌آ، اکنون این لیگ کمی دچار ضعف خواهد شد.


اکنون رقابت‌های لیگ فرانسه از جذابیت بیشتری برخوردار است. من در ایتالیا آینده‌ای نمیبینم. آنچه در ایتالیا رخ میدهد، مشکلات آنهاست. آینده در اینجا رقم میخورد، و من نیز اینجا هستم.

 

زلاتان اعتقاد دارد که پاری‌سن‌ژرمن آینده فوتبال اروپا را رقم خواهد زد، آنها پول دارند، و می‌توانند با پول خود برنامه‌های خود را پیاده کنند. ایبرا بعد از دو سال بر تن کردن پیراهن قرمز و مشکلی میلان، این باشگاه را ترک کرد و به لیگ فرانسه و باشگاه پاری‌سن‌ژرمن پیوست.


ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Caseyfuers در تاریخ 1395/11/11 و 15:44 دقیقه ارسال شده است

wh0cd330511 where can i buy retin a cream bentyl for diarrhea additional reading wellbutrin generic buy provera buy prozac online uk buy colchicine retin a singulair


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام به بزرگترین سایت خبر گزاری هواداران آث میلان در ایران خوش آمدید در این سایت آخرین اخبار باشگاه میلان را به شما هواداران میلان میرسانیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • خبرگزاری001
  • بروزترین پایگاه سرگرمی و تفریحیshir1mob.ir
  • ac milan
  • عاشقانه با دلنوشته هایم
  • تیم نرم افزاری دنیزسافت
  • IRAN-PDF
  • ورزشی ها+منچستریها
  • دانلود نمونه سوال
  • فروش آنلاین کارت شارژ
  • مجله ایران من
  • .:| شارژ ایرانسل و همراه اول |:.
  • مرجع دانلود
  • FC Bayern München AG
  • دانلود کتاب
  • خرید آنلاین کارت شارژ
  • خرید کارت شارژ
  • طراحی سایت
  • هواداران تورس
  • بهترین و جالب ترین مطالب
  • هواداران تورس
  • همه چیز درباره سلبریتی ها
  • ساسان اس ام اس
  • اخبار چلسی
  • بزرگ ترین سایت اسمس و جوک
  • تصاوير و سرگرمي ◙◘◙
  • ••●آندرويدون ●••
  • جاده عشق
  • ••●آندرويدون ●••
  • جاده عشق
  • وبلاگ خبری هوادران چلسی
  • کانون هواداران باشگاه پاریس سن ژرمن
  • عباس شیردل(دستگردان)
  • عاشقانه
  • تیراندازی و شکار زوبین
  • خبر.عکس.کلیپ.دانلودو...ازمنچستریونایتد
  • طرفداران لیگهای اروپا
  • وبلاگ هواداران اینتر
  • وبلاگ هواداران اینتر
  • کل کل باشگاه های اروپا
  • پایگاه خبری هواداران کاکا در ایران
  • وبلاگ تفریحی بلک فان
  • وبلاگ هواداران رئال مادرید
  • نخستین وبلاگ هواداران مهرداد اولادی
  • بزرگترین سایت خبر گذاری هواداران آث میلان در ایران
  • پایگاه خبری هواداران چلسی
  • انجمن هواداران تیم بارسلونا
  • انجمن هواداران تیم بارسلونا
  • آخرین سلحشور پارس
  • تراختور اف سی
  • سایت رسمی باشگاه آث میلان
  • سایت پخش زنده بازی های فوتبال
  • سایت خبری شبکه های فوتبال در ماهواره
  • پخش زنده بازی های میلان از اینترنت
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2978
  • کل نظرات : 203586
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 525
  • آی پی امروز : 129
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 1,457
  • باردید دیروز : 649
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,245
  • بازدید ماه : 10,953
  • بازدید سال : 72,038
  • بازدید کلی : 2,226,230