loading...
Welcome at AC Milan fans
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
7 1 7163 anshancity
فروتن روسونری بازدید : 289 پنجشنبه 15 تیر 1391 نظرات (1)

شوا: روزی به میلان بازخواهم‌گشت

Andriy Shevchenko
آندری شوچنکو بعد از حضور در رقابت های یورو 2012 و حذف از مرحله گروهی این رقابت ها، در مصاحبه اختصاصی با میلان نیوز در مورد وضعیت میلان و حضور احتمالی خود در آینده در این باشگاه گفت.

 

آندری شوچنکو، به عنوان اولین سخن، تجربه اروپایی رقابت های یورو برای شما چگونه بود؟ حضور در این رقابت ها در خانه چه احساسی برای شما به همراه داشت؟

من بسیار به این موضوع افتخار میکنم، همه چیز خوب پیش رفت و تمام استانداردهای لازم برای برگزاری مسابقات رعایت شد. برای اکراین همه چیز خوب پیش رفت و البته جدای از مسائل میزبانی، این مساله که اکراین به مرحله یکچهارم نهایی صعود نکرد، غم انگیز بود.

 

رقابت های یورو آخرین حضور شما در سطح ملی محسوب میشد..

من در حدود 18 سال در تیم ملی خدمت کرده ام، و فکر میکنم زمان آن فرا رسیده تا از تیم ملی خداحافطی کنم. احساس میکنم در سن 36 سالگی باید جا را برای جوانان باز کنم. من هر آنچه میتوانستم برای کشورم ارائه دادم، و اکنون این جوانان هستند که باید این مسئولیت را به دوش بکشند.

 

در مورد بازیکنان مستعد در اکراین، نام یارمولنکو میدرخشد، او تمایل دارد تا به میلان بیاید، نظر شما چیست؟

یارمولنکو بازیکن بسیار خوبی است و من فکر میکنم او در میلان پیشرفت زیادی را طی کند. خصوصیات او با رقابت های سری آ تطابق کامل دارد، و البته این موضوع بستگی به نظر سران میلان خواهد داشت.

 

آیا هنوز اخبار میلان را دنبال میکنید؟ از میلان در فصل آینده چه انتظاری دارید؟

مطمئنا. من همیشه وضعیت میلان را با دقت دنبال میکنم و میدانم با حضور افرادی مانند برایدا و گالیانی، میلان حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت و آنها همواره در مسیر درست حرکت میکنند. با توجه به نفرات فعلی میلان، من مطمئن هستم که این تیم بسیار رقابتی خواهد بود. اگر شما تصمیم به حفظ تیاگو سیلوا بگیرید، و بازیکنانی مانند ابراهیموویچ، بواتنگ، نوچرینو، و سایرین را در اختیار داشته باشید، باید به چنین مجموعه ای خوشبین بود.

 

آیا تصور این مطلب را دارید که روزی به عنوان مدیر و یا مربی به میلان بازگردید؟

درهای من همیشه به روی میلان باز خواهد بود. رابطه من با رئیس باشگاه و سایر افراد این مجموعه بسیار صمیمی است و این آرزوی من است که روزی بتوانم به میلان بازگردم.

 

اما در حال حاضر شما هنوز به عنوان یک بازیکن فعالیت میکنید، آینده فوتبالی شما در چه کشوری رقم خواهد خورد؟ ایالات متحده؟

بعد از پایان رقابت های اروپایی، من میخواهم برای مدتی به استراحت بپردازم، و سپس با فکری باز به این مساله فکر کنم. در حال حاضر اولوبت من رسیدگی به مصدومیتی است که برایم پیش آمده و بعد از ریکاوری به انتخاب باشگاه خود فکر خواهم کرد.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Charleshoomo در تاریخ 1396/04/07 و 20:17 دقیقه ارسال شده است

wh0cd536561 propranolol elavil drug effexor online tamoxifen online tricor clindamycin albenza


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام به بزرگترین سایت خبر گزاری هواداران آث میلان در ایران خوش آمدید در این سایت آخرین اخبار باشگاه میلان را به شما هواداران میلان میرسانیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • خبرگزاری001
  • بروزترین پایگاه سرگرمی و تفریحیshir1mob.ir
  • ac milan
  • عاشقانه با دلنوشته هایم
  • تیم نرم افزاری دنیزسافت
  • IRAN-PDF
  • ورزشی ها+منچستریها
  • دانلود نمونه سوال
  • فروش آنلاین کارت شارژ
  • مجله ایران من
  • .:| شارژ ایرانسل و همراه اول |:.
  • مرجع دانلود
  • FC Bayern München AG
  • دانلود کتاب
  • خرید آنلاین کارت شارژ
  • خرید کارت شارژ
  • طراحی سایت
  • هواداران تورس
  • بهترین و جالب ترین مطالب
  • هواداران تورس
  • همه چیز درباره سلبریتی ها
  • ساسان اس ام اس
  • اخبار چلسی
  • بزرگ ترین سایت اسمس و جوک
  • تصاوير و سرگرمي ◙◘◙
  • ••●آندرويدون ●••
  • جاده عشق
  • ••●آندرويدون ●••
  • جاده عشق
  • وبلاگ خبری هوادران چلسی
  • کانون هواداران باشگاه پاریس سن ژرمن
  • عباس شیردل(دستگردان)
  • عاشقانه
  • تیراندازی و شکار زوبین
  • خبر.عکس.کلیپ.دانلودو...ازمنچستریونایتد
  • طرفداران لیگهای اروپا
  • وبلاگ هواداران اینتر
  • وبلاگ هواداران اینتر
  • کل کل باشگاه های اروپا
  • پایگاه خبری هواداران کاکا در ایران
  • وبلاگ تفریحی بلک فان
  • وبلاگ هواداران رئال مادرید
  • نخستین وبلاگ هواداران مهرداد اولادی
  • بزرگترین سایت خبر گذاری هواداران آث میلان در ایران
  • پایگاه خبری هواداران چلسی
  • انجمن هواداران تیم بارسلونا
  • انجمن هواداران تیم بارسلونا
  • آخرین سلحشور پارس
  • تراختور اف سی
  • سایت رسمی باشگاه آث میلان
  • سایت پخش زنده بازی های فوتبال
  • سایت خبری شبکه های فوتبال در ماهواره
  • پخش زنده بازی های میلان از اینترنت
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2978
  • کل نظرات : 203586
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 525
  • آی پی امروز : 94
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 352
  • باردید دیروز : 649
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,140
  • بازدید ماه : 9,848
  • بازدید سال : 70,933
  • بازدید کلی : 2,225,125